Kølepasta ?

  • hey
    hvor langt rækker en tupe Arctic Silver 5 på 3.5 G ?


    hvor mange skal jeg bruge hvis jeg skal bruge til CPU, GPU, chipset?

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • 1 tube rækker rigitgt langt, da en cpu fx kun skal have en dråbe på størrelse med et riskorn.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Den sidste jeg havde rækte til ca. 10 monteringer (med rengjorte flader)
    det skidt ligger jo og størkner i tuben
    pas på ikke at bruge for meget da det giver modsat effekt, men heller ikke for lidt, hele fladen skal være dækket af et tyndt lag når du presser dem sammen, men uden at flyde ud til siderne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Den sidste jeg havde rækte til ca. 10 monteringer (med rengjorte flader)
    det skidt ligger jo og størkner i tuben
    pas på ikke at bruge for meget da det giver modsat effekt, men heller ikke for lidt, hele fladen skal være dækket af et tyndt lag når du presser dem sammen, men uden at flyde ud til siderne.


    faktisk fordeler as5 sig selv hvis man placerer det rigtigt i en klump på størrelse med et riskorn....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • I øvrigt er AS5 altså ikke længere det bedste pasta, selvom mange går og siger det endnu. Pokkers jeg ikke kan huske navnet på det, som er bedre.

    Gigabyte GA-EP35-DS3R
    E8500
    NorthQ Siberian Tiger
    2 * 1 GB Corsair Dominator pc8500/1066
    8800 gt 512 mb
    Samsung F1 750 gb
    Antec P180 + 5 * 120 mm. blæsere
    Creative X-Fi
    Logitech G5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mtum
    I øvrigt er AS5 altså ikke længere det bedste pasta, selvom mange går og siger det endnu. Pokkers jeg ikke kan huske navnet på det, som er bedre.


    Coollaboratory Liquid Pro??


    Det æder bare alu. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mtum
    I øvrigt er AS5 altså ikke længere det bedste pasta, selvom mange går og siger det endnu. Pokkers jeg ikke kan huske navnet på det, som er bedre.


    måske ikke, men det er nok det bedste kompromis mellem pris, køleevne og brugervenlighed.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.