AMD prisfald?

  • Jeg så lige at X2 5K+ BE er faldet med en god halvtredser, er det noget der fortsætter?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • de er nødt til at gøre noget på prisen, de skal også sælge, vil nu forsøge at holden krigen væk fra denne tråd, men amd ligger ikke i top nu, og jeg kan kun sige at jeg har erfaringer der forklarer hvorfor.


    Men ja der er penge at spare, dog stadig dit valg hvor tit du vil skifte kontra investere fra starten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    de er nødt til at gøre noget på prisen, de skal også sælge, vil nu forsøge at holden krigen væk fra denne tråd, men amd ligger ikke i top nu, og jeg kan kun sige at jeg har erfaringer der forklarer hvorfor.


    Men ja der er penge at spare, dog stadig dit valg hvor tit du vil skifte kontra investere fra starten.


    Tjah.. En 5600+ er da stadig en jævnt hurtig CPU når man tænker pris ift. performance.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    de er nødt til at gøre noget på prisen, de skal også sælge, vil nu forsøge at holden krigen væk fra denne tråd, men amd ligger ikke i top nu, og jeg kan kun sige at jeg har erfaringer der forklarer hvorfor.


    Men ja der er penge at spare, dog stadig dit valg hvor tit du vil skifte kontra investere fra starten.


    Tjah.. En 5000+ er da stadig en jævnt hurtig CPU når man tænker pris ift. performance.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().