Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 17. marts 2008, 10:12

Det jo rimelig umuligt en finde en E8400 på lager må man sige.

Nu har jeg kigget lidt herinde på http://sikkenemt.dk/index.php?act=viewProd&productId=370, hvor der skulle være 99 på lager, men syns nu ikke siden ser særlig troværdig ud, nogle der har handlet der før.?

2

mandag, 17. marts 2008, 11:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af boomah20

Nu har jeg kigget lidt herinde på http://sikkenemt.dk/index.php?act=viewProd&productId=370, hvor der skulle være 99 på lager, men syns nu ikke siden ser særlig troværdig ud, nogle der har handlet der før.?

problemet er at Intels nye E8400 først kommer på lager i 2 kvartal så derfor den er svær at finde så jeg tror ikke helt på den side

Intel I7 3930K
Asus Rampage IV extreme
Gainward GTX 680 Phantom x2
Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
Corsair HX1050 PSU

3

mandag, 17. marts 2008, 11:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Eth0

Citeret

problemet er at Intels nye E8400 først kommer på lager i 2 kvartal så derfor den er svær at finde så jeg tror ikke helt på den side

De kommer måske først regelmæssigt på lager der, men de kan fint fås nu, de er som regel bare forudbestilt alle steder, og så ser det ud som de aldrig kommer på lager fordi de bare flytter datoen til næste levering. Men dem der har bestilt får stadig deres cpu, med mindre der kommer 50 hjem og 75 har bestilt.

shg skulle få på lager den 28/3(der står de er bestil, så plejer det at passe), så bestil en der og så er det bare at vente.

4

mandag, 17. marts 2008, 11:26

ja okay, for det passer da i hvert fald ikke de først kommer på lager i andet kvartal. For de findes på Zitech og proconsult på lager nu, bare til 1800 kr :crazyeyes:.

Men så må der ventes hehe.

5

mandag, 17. marts 2008, 11:29

Citeret

ja okay, for det passer da i hvert fald ikke de først kommer på lager i andet kvartal. For de findes på Zitech og proconsult på lager nu, bare til 1800 kr :crazyeyes:.

Men så må der ventes hehe.

Nej og jeg har haft min længe, der bestilte jeg hos shg, hvor de heller ikke var på lager, men fik en alligevel, selvom datoen blev rykket frem den dag som de kom hjem og så burde stå som "på lager"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.