Ny Gamer Pc Søges . . .

  • som overskriften hentyder, søger jeg en ny Gamer PC, har kigget lidt men syntes ikke lige der er noget som jeg falder bagover af, har en 14-17K at bruge og ville se om i havde noget i tankerne, om det er salm selv eller samlet er lidt ligemeget, alle foreslag vil blive modtaget med kyshånd :)



    ps. er det værd at vente på den nye generation CPU'er ?


    /Tyrria

  • 1. det er slet ikke påkrævet at give så meget for et system....de sidste nye er oftest uforholdsmæssigt dyre.


    2. kan du overclocke eller har en ven der kan?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeg kan godt overclocke, men jeg har det problem, at jeg oftest presser grænserne :D


    det har 2 af mine PC'er oplevet


    og kunne aldrig finde på at købe brugt elektronik...


    men der er ingen forslag, heller ikke om de nye CPU'er er værd at vente på ?


  • tjae man kan da godt presse grænserne med noget kompressor køling, men det er sq svært at ødelægge noget nu til dags...der er sat grænser fra fabrikanternes side.


    men et godt foxconn x38A fra tyskland som bundkort og et 8800GTS og en af de nye quadcore...ja jeg tror de er værd at vente på mht oc potentiale...og 2*2gb ram så er du sq godt kørende.


    2 samsung spinpoint f1 i raid0 og 1 raptor til os så har du et meget hurtigt og fleksiblet system.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • sad også lige og tågede presse udmeldinger, og de siger jo selv at de er klar i slutningen af året (hvis ikke før) + de er sikre på at ramme de magiske 4 GZ og det er med lavere strøm forbrug..... virker på mig som en win/win dog gider jeg bare ikke vente 6 mdr. hvis det er det det tager :)