Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 16. marts 2008, 18:43

Hey

Jeg har købt en NAS som skal køre noget RAID 5, så jeg har ikke brug for min server. Jeg søger derfor råd omkring hvordan jeg bedst muligt laver mig en download box / terminal server / webserver box..

Larm er intet problem da den kommer til at stå i et skab hvor min server står nu sammen med NAS'en..

Den skal blot køre noget WinXP, det vigtige er at den er tåle at køre 24/7, så jeg kan komme til den udefra samt den suger så lidt strøm som muligt.

Jeg tænker noget mini atx, itx eller via platform?

Lad mig høre jeres råd

På forhånd tak

/P

2

søndag, 16. marts 2008, 19:01

du kan godt få en NAS der kan downloade og tilgås via ftp. jeg ved ikke helt med html. mindre strøm kommer den nok ikke til at kunne bruge.

Pilfinger

3

søndag, 16. marts 2008, 19:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
du kan godt få en NAS der kan downloade og tilgås via ftp. jeg ved ikke helt med html. mindre strøm kommer den nok ikke til at kunne bruge.

Hej og tak for dit svar..

Ja det er rigtigt, men får brug for nogle ting som en NAS ikke kan give mig, så skal bruge noget "rigtigt" hardware..

Hilsen Poul

4

søndag, 16. marts 2008, 19:56

så er det bare at finde en bærbar computer og benytte den. gøre lidt for at forbedre dens køling og ellers ikke noget. man finder ikke mange computere der bruger mindre strøm.

Pilfinger

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.