Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 16. marts 2008, 17:58

Først.. Hvilket mærke skal man gå efter indenfor bærbar verden?
Mener at have hørt at Asus er gode, men vil lige høre nogle andre. Skal hvertfald IKKE have Dell..

Jeg søger en computer, som har en forholdsvis stor skærm, da jeg ser ret dårligt. Mindst 15" - gerne større! Og så skal standard opløsningen helst være 1024x786. Den jeg har nu kan godt køre andre opløsninger, men så bliver billedet sløret og mudret..
Kan nævne at skærmen til min stationære er 19" og jeg kører med 1024x786 på den, så ikoner og skrift er forholdsvis store, men nogen gange kniber det alligevel med at se det :P

Nogen, som kan foreslå noget, eller er det ene lige så godt som det andet?

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

2

mandag, 17. marts 2008, 00:20

HP laver nogle rimelige storskærmede bærbar computere... :D

Asus er ikke altid så godt... taler af erfaring ud fra en enkel maskine :crazyeyes:

3

mandag, 17. marts 2008, 01:24

vil du have det bedste så er det ibm.....men du betaler også for kvaliteten.

ellers er zepto ofte et godt bud mht ydelse vs pris.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.