1

søndag, 16. marts 2008, 11:41

Hvad er den helt store fidus med de her 2 bundkort ? - Er GA-EX38-DQ en nyere version som har erstattet GA-X38-DQ6 pga. DES eller hvad ? :O

Gigabyte GA-X38-DQ6
www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard…?ProductID=2665
www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=395149

Gigabyte GA-EX38-DQ
www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard…?ProductID=2760
www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2112070

2

søndag, 16. marts 2008, 14:16

Ja mener ikke der er mere i det end det, og funktionen blir vist disablet ved oc.

Ellers find et review af det nye kort, der står nok hvad der er nyt ifh til det gamle.

3

søndag, 16. marts 2008, 14:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
Ja mener ikke der er mere i det end det, og funktionen blir vist disablet ved oc.

Ellers find et review af det nye kort, der står nok hvad der er nyt ifh til det gamle.

Okey. Troede ellers det var mig der var ved at blive blind, men lader bare til at det er Gigabyte som keder sig :))

Men så længe at E-versionen er det samme bundkort bare med DES (som jo naturligvis altid skal være deaktiveret) så er det jo fint fint :))

Har kigget efter anmeldelser af E-versionen, men Google finder hele tiden non-E´erne frem ... fandens også ... heh ... eller også er der bare ikke så mange anmeldelser af det lige pt ... :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (16.03.2008, 14:19)

4

søndag, 16. marts 2008, 14:58

http://www.forum-deluxe.at/viewtopic.php…=asc&highlight=

Forstår intet af hva der står udover titlen "Gigabyte EX38-DQ6 Review" - Måske du selv kan få lidt mere ud af det, end en sprogmongol som mig.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

5

søndag, 16. marts 2008, 15:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
http://www.forum-deluxe.at/viewtopic.php…=asc&highlight=

Forstår intet af hva der står udover titlen "Gigabyte EX38-DQ6 Review" - Måske du selv kan få lidt mere ud af det, end en sprogmongol som mig.

hehe jeg forstår sgu heller ikke rigtig mere end overskriften ( :O) ... Babelfish har hjulpet lidt, men det er sgu ikke fordi at oversættelsen er helt nem at læse. Skide tyskere ... ? ...

Lidt kedeligt at teste med en E2160, men mon ikke at bundkortet kan klare en "rigtig" CPU lige så godt som non-E-versionen ? :razz:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.