Vista nødvendigt

  • Hej med jer


    Jeg har kig på en superstor usb nøgle:


    Lexar JumpDrive Firefly 8GB (Graphite), Ultra small, USB2.0


    Men bliver i tvivl hvad de mener med at: OS nødvendig - Microsoft Windows Vista


    Jeg trorede kun at vista var nødvendigt hvis man skal bruge den som flashram, jeg skal bruge den som transportabelt lager, så jeg håber ikke det betyder at man ikke kan bruge den med XP.


    Håber der er en der ved det.

  • prøv at sprøge i software sektionen, det er mere der spørgsmålet hører hjemme

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Hvis du vil have en "superstor" USB pendrive, så køb en på 32 GB :))


    Hvis du er i tvivl om hvad de mener, så køb noget andet. Den tilbyde vel ikke noget som andre producenter ikke gør ?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af AK409
    prøv at sprøge i software sektionen, det er mere der spørgsmålet hører hjemme


    Vrøvl

  • Jeg mener nu også det er en hardwareting, der følger intet sofware med :)


    Jeg har ikke set en usb key på 32gb, mener du ikke en extern 2,5" disk, dor så bliver den for stor til formålet


    Ønsker bare at vide om den kan læses som usb disk i XP, jeg har sendt dem en mail, for jeg har ikke hørt at det skulle være afhængig af styresystemet, men måske det er anderledes når man kommer op i den størrelse, jeg har aldrig haft en større end 4gb, som virker overalt.

  • sorry for OT


    men så vidt jeg ved er Vista det eneste styre system fra MS som"Support Windows® ReadyBoost™" med en sådan en nøgle...


    alså hvis du ska bruge den som ekstra hukommelse...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    sorry for OT


    men så vidt jeg ved er Vista det eneste styre system fra MS som"Support Windows® ReadyBoost™" med en sådan en nøgle...


    alså hvis du ska bruge den som ekstra hukommelse...


    Ja det er jeg klar over, det er derfor jeg fra starten skrev at den skal bruges som et transportabelt lager og ikke andet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash


    Ja det er jeg klar over, det er derfor jeg fra starten skrev at den skal bruges som et transportabelt lager og ikke andet.


    sorry fik jeg ik med MrFlash :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Jeg har ikke set en usb key på 32gb, mener du ikke en extern 2,5" disk, dor så bliver den for stor til formålet


    Næ, den er god nok.


    http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2107662
    http://www.corsair.com/_datasheets/CMFUSB2.0-32GB.pdf



    Dog er GT-versionen at fortrække da den er hurtigere. Den findes dog "kun" i en 16 GB version indtil videre. Men hvis man ikke har ALT for travlt, så går det jo nok.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Det skulle gerne være fuldstændigt lige meget om det er vista, xp eller linux.


    At den har det dersens ready boost, er vel bare et navn for at den er hurtig nok til det rent mb/s set..?


    Det er umiddelbart det eneste som giver mening ja ...