det endelige valg af bærbar

  • Til den pris ser det helt fornuftigt ud, den kan både surfe på nettet, læse mails og afspille musik og film, og så på bredskærm, vægten ser også fornuftig ud, alt over 3kg er ikke bærbar.


    Bare ærgeligt at man ikke kan få nogen med xp mere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Til den pris ser det helt fornuftigt ud, den kan både surfe på nettet, læse mails og afspille musik og film, og så på bredskærm, vægten ser også fornuftig ud, alt over 3kg er ikke bærbar.


    Bare ærgeligt at man ikke kan få nogen med xp mere


    ja lidt. men ellers så har jeg da heldigvis en home edition liggende hvis vista kører for dårligt

  • Jeg har kun haft vista i lidt over en måned, det er både godt og ondt, man skal i hvertfald vænne sig til det.
    Jeg læste lige din anden tråd, og syntes det er godt du ikke valgte at spare på cpu'en, da det er en de dyre ting at opgradere, en extern disk koster ikke mange penge i dag, så det kunne meget vel blive første opgradering sammen med en ramklods der har samme specs some den der sidder i.
    Derefter er du rimeligt godt kørende, afhænger selvfølgelig af behov.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Jeg har kun haft vista i lidt over en måned, det er både godt og ondt, man skal i hvertfald vænne sig til det.
    Jeg læste lige din anden tråd, og syntes det er godt du ikke valgte at spare på cpu'en, da det er en de dyre ting at opgradere, en extern disk koster ikke mange penge i dag, så det kunne meget vel blive første opgradering sammen med en ramklods der har samme specs some den der sidder i.
    Derefter er du rimeligt godt kørende, afhænger selvfølgelig af behov.


    ja det med en extern harddisk bliver skam min første opgradering