Lydløst kabinet

  • Nyt lydløst kabinet
    Af Gæst Anders | 12-3-2008 - 15:36 | 2 visninger | 0 Kommentarer


    Skal finde et lydløst kabinet, som ikke skal være fancy, vindue ikke nødvendigt og andet lysgøgl skal det heller ikke have.
    DVS det skal være godt lydløst, funktionelt og så skal det vel være et mellem størrelse.


    Jeg har et Asus P5KC bundkort, og en Quadcore CPU tilsluttet. Desuden har jeg 2 harddiske, som gerne skulle kunne komme op og hænge i elastikker i det nye kabinet.


    Jeg vil nok max gi' 1500kr, og så har jeg egentlig kigget på Lian Li kabinetter
    Måske noget ala det her:


    http://www.caseking.de/shop/ca…-Plus-II-black::3371.html


    Eller andre gode bud?

  • Antec P182 synes jeg klarer det rimelig godt, fedt design og så er den til at få for penge..


    Kender ikk så meget til Lian-Li men har hørt godt om dem..

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Kan også kun varmt anbefale P182


    stilligt, lyd isoleret, HD ophæng osv.


    fantastisk kabinet

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Jeg har ikke lige nogen bud på kabinet, andet end jeg har været meget glad for de Lian Li jeg har haft.
    Men jeg kan klart anbefale CaseKing his du ønsker at handle hos dem - de er super hurtige og har rigtig god kundeservice (plus de typisk er nogle kroner billigere end de danske forhandlere af casemod udstyr)