Trådløst cam

  • Ok...synes ikke lige de har det jeg leder efter, her er et cam som kører på 9V batteri. Men jeg er i tvivl om hvor godt det mon fungerer.


    http://spyzone.dk/product.asp?product=39&sub=5&page=1


    Jeg har også set der findes trådløse kamera, som sender signalet via en tråsløs router...men vil grne høre fra folk som har nogle erfaringer.

  • Det er godt nok en fræk lille sag, til en fin pris.
    Jeg ville ringe eller skrive til dem for at høre hvilken tilslutning den bruger.
    Om ikke andet er det muligt med et tv-kort i pc'en


    Drift tid på batteri er ca 1 time, men det har du nok set.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Det er godt nok en fræk lille sag, til en fin pris.
    Jeg ville ringe eller skrive til dem for at høre hvilken tilslutning den bruger.
    Om ikke andet er det muligt med et tv-kort i pc'en


    Drift tid på batteri er ca 1 time, men det har du nok set.


    Jep...har tjek på batteritiden


    Mener jeg har set at der bliver lavet et standard video-output signal, altså det med en gul ledning.
    Men jeg er itvivl om jeg kan slutte det til mit grafikkort, eftersom et grafikkort selv udsender output signal.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af milan


    Jep...har tjek på batteritiden


    Mener jeg har set at der bliver lavet et standard video-output signal, altså det med en gul ledning.
    Men jeg er itvivl om jeg kan slutte det til mit grafikkort, eftersom et grafikkort selv udsender output signal.


    Du kan ikke få signalet ind i gennem et almindeligt grafikkort, for som du selv siger det sender kun signal ud, så det skal enter være usb, eller du skal have et tvkort, det er også muligt at det kan indstilles til at blive fanget af en tråløs router, det skriver de ikke noget om, og jeg tvivler på at det kan til den pris.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash


    Du kan ikke få signalet ind i gennem et almindeligt grafikkort, for som du selv siger det sender kun signal ud, så det skal enter være usb, eller du skal have et tvkort, det er også muligt at det kan indstilles til at blive fanget af en tråløs router, det skriver de ikke noget om, og jeg tvivler på at det kan til den pris.


    Mener heller ikke det kan fanges af en trådløs router, så jeg må nok overveje at invistere lidt flere penge i et kamera som kan tilsluttes med USB