Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. marts 2008, 11:03

Hey.

Håber lidt på at kunne få nogle gode råd angående mit næste køb :)

Jeg har fundet ud af at det er på tide at skifte min store klods af en crt skærm ud med en skærm der er mindre. I øjeblikket sidder jeg med en 21" Dell P1130 skærm og mit skrivebord er mildest talt ved at falde fra hinanden pga vægten :9xo

Jeg har altid kun haft den skærm så må sige at jeg ingen erfaring har med andre skærme og min viden er derfor rimelig begrænset, men jeg kan lige nævne nogle krav.

- Pris: max 5000
- Farve: Sort
- Formål: 99% af tiden til spil
- Størrelse: Så stor som muligt MEN kvalitet frem for kvantitet!

Jeg har selv kigget på følgende 2 skærme:

Samsung SyncMaster 245B (Sort)

Dell Truecolor E248WFP 24-inch Widescreen Flat Panel LCD Monitor

Hvad syntes i ? Er der andre og bedre skærme i samme prislag, eller skal valget stå mellem en af de 2.

Laptop

2

onsdag, 12. marts 2008, 11:08

i det prisleje er det nok de bedste..kan du nøjes med 22" er en samsung 226bw meget billig men god....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

onsdag, 12. marts 2008, 11:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
i det prisleje er det nok de bedste..kan du nøjes med 22" er en samsung 226bw meget billig men god....

Hvor meget længere op i pris skal jeg for at få noget mærkbart bedre ?

Og hvad er det jeg betaler for ?

Edit: har undersøgt lidt omkring samsung 226bw og der er vist delte meninger om kvaliteten af den skærm...

Laptop

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fredsgaard" (12.03.2008, 11:49)

4

onsdag, 12. marts 2008, 12:06

Hm... jeg er selv en lykkelig ejer af en Mirai 22" Widescreen, kører perfekt, knald godt billede, og alt man behøver følger med osv.

Købte det til 2000kr, mange kender mærket og især skærmen, da prisen er lækker og er MEGET billig når man tænker på kvaliteten.

:)

5

onsdag, 12. marts 2008, 13:19

24" ? du får noget at et chock når du kommer fra en 21" crt

Men klart den samsung ser fornuftig ud og til en fin pris.
Har selv lige fået en samsung 22" på arbejdet, der kan jeg dog ikke teste den på spil, men den du har fundet der vill ikke skuffe dig. Den har fin responstid og en god kontrast.

Kort sagt, der er ingen grund til at finde en der er dyrere, for den der vil klar levere mere end du er vandt til.

6

onsdag, 12. marts 2008, 13:23

Hvis det skal være 24", så ville jeg bestemt tage et kig her: http://overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MO-024-DE

Fantastisk skærm til de penge.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

7

onsdag, 12. marts 2008, 13:54

Kan det betale sig at betale dobblet op for de sidste 2", ja det er nok en smagsag

8

onsdag, 12. marts 2008, 15:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel
Hvis det skal være 24", så ville jeg bestemt tage et kig her: http://overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MO-024-DE

Fantastisk skærm til de penge.

Damn! den er så nice den skærm, har godt nok set på den inde på Dells hjemmeside, der koster den 6300.- incl fragt hvis jeg køber den via dit link kan jeg få den til 4600.- incl fragt....

Men hvad nu hvis skidtet går i stykker skal jeg så til at sende den til England eller kan det ordnes i DK når det nu er Dell ?

Laptop

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.