er det en god bærbar til at spille cs med en rimmelig god grafik

  • :crazyeyes:Toshiba Satellite Pro A200-1F9 (Nordiske)(Microsoft Windows Vista Business)
    er det en god bærbar til at spille cs på med en god grafik eller har i nogk´le forslag på en god en til 7000 til 8000 kr :)

  • Det vigtige er at den skal have et rigtigt grafikkort, det tyder det ikke på at den du har valgt har, og så er pengene jo spildt, der findes masser af maskiner der kan leve op til dit behov, til priser fra ca. 7000 og op, problemet er som regel bare at de bliver for store til det jeg kalder bærbar, d.v.s. over 3kg og 17"+ skærm.
    Men det er en smagssag, da mange i dag bruger dem som stationære, og aldrig får den op på ryggen.


    Det er tit set at de glemmer at informere om vægten i deres annoncer, for jeg tror godt de er bekendt med problemet, men igen det et spørgsmål om hvad man vil have.


    Hold dig til en med minimun geforce 8400, så er resten op til dig.


    PS: hvis det kun er CS du skal spille på den er det ikke grafikkortet der det vigtigste, da det bruger CPU mere, men det holder nok ikke evigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asse
    jeg har fundet en anden som i sagde man skal holde sig til gfocrs :clap:
    HP NOTEBOOK DV9744EO den skulle gerne være rimmelig god grafik


    sådan et fjols skal du aldrig høre på......det kan godt være at der er flest af de billige med nvidia kort i lige nu, men om 2 mdr kan det være lige modsat..at udelukke ½ af producenterne pga en fanboy er for dumt....finder du en med et hd3850 eller lign i er den også godkendt...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.