Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 10. marts 2008, 08:46

Forskellen på GA-P35C-DS3R og GA-EP35C-DS3R

Nogen der kan oplyse mig hvad forskellen på disse 2 bundkort skulle være?

Ifølge Gigabytes egen side skulle der ikke være forskel, men kan det passe?
Jeg mener der er jo ligesom, tale om 2 forskellige model numre.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

2

mandag, 10. marts 2008, 09:26

Gigabyte GA-EP35C-DS3R kan køre 1600mhz fsb det kan Gigabyte GA-P35C-DS3R ik, men det holder den ik tilbage, for på Gigabyte's side skulle den os gerne køre med Yorkfield & Wolfdale alligevel.

Gigabyte GA-P35C-DS3R har 1 x Seriel / 1 x Parallel porte bagpå ved usbstik har den så kun 4xusb2.0 hvor Gigabyte GA-EP35C-DS3R skulle ha 8xusb2.0 men ingen 1 x Seriel / 1 x Parallel porte bagpå.

det er lige den forskel jeg kan se.

3

mandag, 10. marts 2008, 09:58

GA-P35C-DS3R Kan i Rev. 2.1 også kører 1600 så her er der stadig ingen forskel.

4

mandag, 10. marts 2008, 16:51

EP henviser til at de har gvort noget for at minimere energiforbruget.
spar op til 70% energi eller noget i den dur.
går du ind på deres hjemmeside kan du ikke undgå at se det.

Pilfinger

5

onsdag, 12. marts 2008, 07:40

Jo det kan man godt, undgå at se at EP kortet er udstyret med strømbesparende teknologi.

Hvis man blot kigger de 2 kort ud, via gigabytes sammenlignings side (comparaison sheet), vil man ikke kunne se forskellen vedrørende strømforbruget.

Det viser sig da også, ved nærmer eftersyn, at begge kort er udstyret med denne fantastiske strømbesparende teknologi.
(Revolution energy saving design with GIGABYTE Dynamic Energy Saver(DES) technology.)

Så indtil nu kan jeg simpelthen ikke se, anden forskel på de 2 kort, end model nummeret.

Hvorvidt der skulle være forskel på, hvor på kortene der sidder diverse stik, er vel reelt set lidt ligegyldigt, så længe der findes de selv samme, og antal af stik, på begge kort.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.