Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 9. marts 2008, 14:00

Hej folk for noget tid siden nu købte jeg en samsung P2. den virker rigtig godt og jeg kan anbefale den. bortset lige fra filmene på den. jeg er meget that's so raven men når jeg prøver at lægge et afsnit ind dår det helt ad helvedes til. valiteten er god nok men det er lyden ikke, den kommer enten forsinket eller for tidligt. Jeg ved ikke om i ved hvordan jeg kan rette det eller om jeg bare skal spare op til en Ipod touch. plz hjælp en eller anden...

2

søndag, 9. marts 2008, 14:49

Jeg har selv en P2'er. Der virker det hele uden problemer.

3

tirsdag, 11. marts 2008, 18:26

Ja men hvad kan det så være er der noget jeg gør forkert ?...

4

tirsdag, 11. marts 2008, 18:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af mannemand
Ja men hvad kan det så være er der noget jeg gør forkert ?...

Nu ved jeg jo så ikke, hvad det er du gør. Bruger du det medfølgende software?

5

onsdag, 12. marts 2008, 10:10

Flyttet til Hardware og Tilbehør.

Om det er en hardwarefejl eller en softwarefejl ved jeg ikke, men jeg er ret sikker på, at det ikke er en kamerafejl ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.