Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. marts 2008, 22:19

Hej

min MAxtor onetouch 4 mini harddisk virker ikke og der er et eller andet der er gået helt galt

- kan ikke overføre nogle filer der til
- kan ikke formatere den
-nogen gange registrer computeren slet ikke at den er sat i

Og den siger at jeg skal bruge chkdsk værktøjet for at få løst problemet men det virker ikke

Så er der selvfølgelig en recovery CD fra maxtor som jeg heller ikke kan bruge til noget, der er bare en masse filer jeg ikke kan åbne og en fil der hedder Autorun som gør "nada"

Aner ikke hvad jeg skal gøre for at få min harddisk til at virke

2

torsdag, 6. marts 2008, 09:48

ikke sikkert du kan gøre noget, den kan være død....det er jo en maxtor.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

søndag, 16. marts 2008, 10:10

Jeg ville nok lige give chancen i en anden box, og så prøve om man kunne få kontakt og scanne den der inden du kaserer den, men det lyder ikke godt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.