Hvis bare den var som ny

  • Jeg købte for et års tid siden en Medion computer i aldi, og i starten kunne den køre worldofwarcraft uden problemer, jeg stoppede så med at spille det og begyndte igen her for nyligt.. og nu kører den det ad helvede til.


    Det tager lang tid at loade, minimere og i det hele taget lagger den bare når jeg spiller.


    Jeg har prøvet at formatere c: drevet uden at det hjalp.


    jeg har også 2 andre drev, D: og E:, hvor det sidst nævnte er det hvor spillet er installeret på.


    Nu er spørgsmålet så; vil min computer blive hurtigere af at formatere alle drevne?


    skal lige siges at det ikke kun er worldofwarcraft den ikke køre godt.. men bare i det hele taget er den blevet langsommere.

  • det kan være mange ting, der er galt, men lige hvad jeg kan huske af


    Windows, med tiden, så bliver windows langsommere og langsommere, det kan afhjælpes at hente en reg cleaner, der vil jeg foreslå Ccleaner http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm


    Harddisken,


    hvis du ikke har husket at defragmentere, skal, styresystemet, bruge længere tid på at finde de nødvendige filer Start->Kontrolpanel->Ydelse og vedligeholdelse->Arranger Harddiskens....


    eller os kan du prøve at køre en Diskoprydning Start->Kontrolpanel->Ydelse og vedligeholdelse->Frigør plads...


    dem jeg lige kan komme i tanke om på stående fod, du kan starte med at prøve :)

  • Tak for hjælpen :)


    Har lige prøvet den der cleaner, og den gjorde ikke rigtig nogle forskel, men har jo også næsten lige formateret c drevet


    Kunne være jeg bare skulle prøve at formatere d og e også... det kommer bare til at tage så lang tid, med alle de ting osv der skal installeres igen

  • Det kunne tyde på du evt. har fået en virus, så prøv at scan en gang.
    Selvom du lige har formateret og geninstalleret Windows, så kan der godt ligge noget snask på et af de andre drev, for mig bekendt burde det ikke have nogen synderlig indvirkning på systemet at de andre diske ikke er formateret.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W