Laptop Syntaptic touchpad sensivity

  • Laptop F-S Amilo 1536 med Vista .
    Jeg er ved at blive vanvittig over at mousepad er for følsom.
    Det er totalt umuligt at skrive tekst når mouse pad er enabled. Den opfatter hånden bevægelser hen over den som om man rører ved den og flytter musen til et andet sted end det man er i gang med at skrive. Er der nogen der ved hvordan man justere følsomheden ned?
    Jeg har prøvet både med og uden den driver som fulgte med. Jeg har også søgt efter nyere driver men det er ser ud som om jeg har den nyeste.


    vh
    Peter

  • man kan ikke justere en touchpad's følsomhed overfor hænder osv. Men på nogle laptops kan man slukke for touchpad'en.


    man kan kun justere en touchpad's følsomhed mht. hvor langt den skal flytte musen når du bruger den.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    man kan ikke justere en touchpad's følsomhed overfor hænder osv. Men på nogle laptops kan man slukke for touchpad'en.


    man kan kun justere en touchpad's følsomhed mht. hvor langt den skal flytte musen når du bruger den.


    Det passer desværre ikke helt. Jeg kan da godt indstille den til hvor hårdt jeg skal trykke, før den reagere.
    Nu kan jeg ikke huske præcist hvor du kan ændre indstillinger, men du skal ind i
    kontrolpanel -> mus -> "touchpaden" og derinde burde du kunne åbne et vindue med alle indstillingerne..


    Håber at det var nok guide, ellers må du lige skrive;)

    |iPhone SE|64GB|iOS 9.3|


    |iPad Air|16GB|iOS 9.3|

    Rettet en gang, sidst af enoC ().