Cinergy C PCI og MCE2005, hvordan?

  • Hey alle brugere, :rules:


    Endnu engang tak for dette fantastiske Site, syntes man kan finde 1000'vis af brugbart info på det!


    Jeg er atter løbet ind i et problem, og håber da i endnu engang kan hjælp ;)


    Jeg har købt mig et Cinergy C PCI (DVB-C) tv tuner kort til mit Mediecenter eftersom jeg er flyttet i lejlighed og derfor havde brug for et kort der kunne forstå signalerne fra Antenne foreningen (DOA / Stofatv). Kortet er installeret korrekt (Arbejder trodsalt som IT-Supporter så burde kunne finde på at installere et sådan kort :P) Og kan da også finde tv programmer i det medfølgende Terratec Cinema Program. Dog ønsker jeg istedet at bruge MCE2005(eftersom jeg ikke kan få MediaPortal til at køre på maskinen?) men når jeg prøver at sætte tv tuneren op inde i media center får jeg bare at vide at jeg ikke har et tvtuner kort installeret ? Nogen af jer altvidende brugere herinde der har en idé til hvordan jeg kan få MCE til at fatte at jeg har et TVtuner kort installeret?


    På forhånd tak!
    -Reconos

  • det kræver vel at der er nogle drivere den kan genkende....og det er måske problemet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.