1

fredag, 29. februar 2008, 16:50

Hej Tweak.dk!

Jeg sidder i den ulykkelige situation, at min stationære computer en dag ikke ønskede at give mig noget skærmbillede. Når jeg tænder den, virker det til, at den starter normalt (Jeg kan se mit tastatur reagerer, eftersom der kommer lys i numlock osv.), men min skærm fortsætter med at stå tændt som i standby mode. Det skal hertil siges, at jeg har prøvet at sætte skærmen til min bærbar og den vil gerne give mig et skærmbillede der.

Jeg har også prøvet følgende:
Taget mine ram ud og prøvet at starte med hver af blokkene enkeltvis
Edit: Taget mit gfx ud, tørret det for støv og sat det i igen i min anden gfx port på MB for at se om det var selve slottet på MB der var deffekt.

Jeg frygter at jeg bliver nødt til at skifte mit gfx ud eller noget i den stil, selvom kortet ser normalt ud og køler som det skal. Kan det være selve udgangen i gfx'et der er i stykker? Jeg har ikke prøvet at sætte en DVI-skærm til eller en projektor. Alle råd her er gode råd, for jeg er virkelig på bar bund!

Tak på forhånd
//Druggi

Hvis der er noget der hedder; uheld med computere giver held i kærlighed burde jeg have playboy mansion som nabo.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Druggi" (29.02.2008, 17:01)

2

fredag, 29. februar 2008, 18:24

Det samme skete for mig for noget tid siden.
Jeg slukket, tændte, slukket, tændte indtil den virkede
Og der køre rigtig godt nu :D

Men det er ikke for godt for pcen men jeg hader min pc -_-

Hjælp tak :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nightwish" (29.02.2008, 18:25)

3

fredag, 29. februar 2008, 18:33

Har du mulighed for at prøve GFX'et i en anden pc eller sætte et andet gfx i din maskine? Så kan du ihvertfald finde ud af om det er grafikkortet der er gået død :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.