Nyt HD Tv til under 4k?

  • Nu der sikkert mange hifi entusiaster der kæmper mod kvalme når de læser at jeg søger et HD Tv til under 4k, men sådan er det nu alligevel :) Bær over med mig.


    Nu til sagen:
    Jeg var inde på hifipriser og så at HD tv faktisk er ret billige efterhånden, og derfor går jeg og leger med tanken om at anskaffe mig et billigt 32" da jeg er studerende og derfor ikke har uendelige oceaner af $.


    Kravene:
    32"
    720p (1366x768)
    HDMI eller DVI
    Under 4000kr
    Fornuftigt billede



    Har selv kigget på Mirai's DTL-632E500 som ligger på omkring 3800kr. Er der nogen der har erfaring med dette? Jeg ved at lyden er skammeligt ringe på alle Mirai, så det behøver i ikke kommentere :)
    http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=400605


    Men der er jo en del andre tv under 4k, så generelt vil jeg bare gerne have nogle anbefalinger på gode tv til prisen.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Til den pris er mirai et fornuftigt bud

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e