Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 28. februar 2008, 15:13

Hey.
Da jeg fik min nuværende PC fik jeg åbenbart en "forkert" PSU hjem, da den var til CrossFire i stedet for til SLI. Dog skulle jeg kun have ét 8800Ultra kort i så det kørte jo alligevel... Men nu står jeg og tænker, et 8800Ultra bruger jo 2 6-pins molex stik, og et 8800GT bruger kun ét. Kan man så godt køre SLI med 2 8800GT selvom PSU'en er til CrossFire?

B_A

2

torsdag, 28. februar 2008, 15:15

Ja da, hvis der ikke er et til 6pin grafikkort stik (hvilket der jo er siden den er til Crossfire) kan du jo bare bruge converteren der tager 2 molex og laver dem om til et til grafikkortet.

3

torsdag, 28. februar 2008, 15:18

Fint.. jeg var sgu lidt bange for at det var noget mad hvad de "kunne" køre, altså at de kun kunne køre det de var certified med...

B_A

4

torsdag, 28. februar 2008, 16:01

Bare marketings trick, om det er til SLI eller crossfire er vist fuldstændig ligemeget.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.