Billig motherboard og cpu

  • det er lidt vigtigt at vide hvilke ramtyper og gfx interface det skal passe til, men du får ikke noget nyt til så lidt penge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Den skal primært bruges til at checke emails og sådan han har kørt en pentium 2 266 mhz ind til nu rammene skal bare være DDR2 ram gfx skal helst være onboard!..


    Den skal ikk have noget godt SKAL BARE VIRKE NOGENLUNDE :) det er min fars computer sååH :$

  • til den pris er det ikke muligt at finde nyt..enten skal du ud på brugt markedet eller også evt investere i sådan en her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=361438 og lidt ram og en cpu....meget billigere kan det altså ikke gøres.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeps og så skal man stadig have ram og det er en ren lorte maskine..men du har ret den er billigere.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeps og så skal man stadig have ram og det er en ren lorte maskine..men du har ret den er billigere.


    det han siger er da bare at han skal ha mobo og cpu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Jeg har Ram som sagt skal bruge onboard gfx, har 512 mb ram som jeg bare sætter i!.
    Det er bare et motherboard med onboard gfx, 1 stk. cpu.


    DET ER DET ENESTE JEG SKAL BRUGE :crazyeyes: :T


    Jamen for POKKER hvilke ram har du? DDR Eller DDR2?
    Det er sgu da vigtigt at ha de info. Men køb brugt til det budget du får ikke noget der virker bare lidt nyt. Er det DDR ram du har kig i køb og salg Fumle sælger noget s 754 3000+ så kunne der måske blive råd til en ram klods mere oven i hatten men det er bare et forslag. :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Jeg har Ram som sagt skal bruge onboard gfx, har 512 mb ram som jeg bare sætter i!.
    Det er bare et motherboard med onboard gfx, 1 stk. cpu.


    DET ER DET ENESTE JEG SKAL BRUGE :crazyeyes: :T


    ved man ikke om det er ddr eller ddr2 ram så kan man ikke vælge bundkort..og kan man ikke vælge bundkort kan man ikke vælge cpu.....så skru ned for den attitude eller find tingene selv mester.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Den skal primært bruges til at checke emails og sådan han har kørt en pentium 2 266 mhz ind til nu rammene skal bare være DDR2 ram gfx skal helst være onboard!..


    kan læses længere oppe


    Til Fragman


    Quote

    ved man ikke om det er ddr eller ddr2 ram så kan man ikke vælge bundkort..og kan man ikke vælge bundkort kan man ikke vælge cpu.....så skru ned for den attitude eller find tingene selv mester.


    Jeg har skam ingen attitude overhovede!!!.
    Men hvis du opfatter det sådan kan du jo bare lade være med at svarer!..


    Jeg er ked af du har opfattet det sådan!

  • jeg er også ked af at du ikke kan se det...for det kan de fleste andre herinde....så det er helt for din egen skyld at jeg siger det...vi ved nu at det er ddr2 du har...til de priser skal du nok tage det forslag med en celeron længere oppe...og finde et bundkort til det med onboard gfx....edbpriser.dk er nemt at finde det på

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeg er også ked af at du ikke kan se det...for det kan de fleste andre herinde....så det er helt for din egen skyld at jeg siger det...vi ved nu at det er ddr2 du har...til de priser skal du nok tage det forslag med en celeron længere oppe...og finde et bundkort til det med onboard gfx....edbpriser.dk er nemt at finde det på


    Hmm.. Tak for svaret!.. Ehm jeg er ked af hvis Du/i Har følt jeg har attitude på det var ikke meningen!!.. :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af janze
    er det ikk feks det her du mener?


    bundkort: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=416576


    Cpu: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=422249


    så finder du nok ikke noget emre egnet end det her.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.