Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 24. februar 2008, 16:49

Hejsa ! :finger:
Nolge der der kan anbefale en rigtig god gamer mus?
Gerne en hvor man kan være hurtig da jeg spiller herre meget CSS og HF. :dance:
den må ikke koste ove 500 kr.
En god mussemåtte må der også godt være på det link som i sender :p hvis i da gider.

Paw

Hjælp tak :P

2

søndag, 24. februar 2008, 17:01

Hey!

Forleden dag ankom min nye mus :) En Steelseries Ikari Laser, og den kan jeg VARMT anbefale!!!

Den er rigtig lækker at holde på, og meget præcis! Og til den lette sum af 399kr. hos midtdata..

Af musemåtter ville jeg købe en steelpad sx, jeg vil selv bestille den når jeg får løn...

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

søndag, 24. februar 2008, 17:03

[URL=http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/mice_keyboards/&cl=us,en]American[/URL]

[URL=http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/mice_keyboards/&cl=dk,da]Dansk[/URL]

4

søndag, 24. februar 2008, 17:05

Kan klart anbefale MX518 fra logitech. Har brugt den i flere år nu og inden da brugte jeg MX500. Begge rigtig gode gamer mus.

Slår efter min mening G5 og det pjat med flere længder (ja jeg har prøvet dem)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

søndag, 24. februar 2008, 17:22

har selv en g5. den har kørt uden nogen som helst problemer i mer end 2 år nu. har aldrig haft en mx518 men har prøvet en, og synes ikk den var bedre end g5.

Lenovo T510i

6

søndag, 24. februar 2008, 17:50

G5, (sørg for at få den nye version, med to tommelfingerknapper), eller G9, alt efter hvilken af de to som ligger bedst i din hånd.
Uanset hvad, så gå ud i en butik og prøv den/de mus du har kik på, før du købber, da det er MEGET individuelt hvilken form man foretrækker at en mus skal ha' ;)

Edit: Bruger selv G5 v2 og er meget tilfreds :clap:

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

i5 2500K
ASUS P8Z68-V Pro
Sapphire HD 7950 OC
8GB HyperX T1 1600MHz
Corsair HX 620W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ciric" (24.02.2008, 17:51)

7

søndag, 24. februar 2008, 20:37

har selv en SteelSeries Ikari Laser, og den kan klart anbefales

kan slet ikke sammenlignes med g5 osv, den er klasser bedre

prøv den og du vil forstå

8

søndag, 24. februar 2008, 20:40

altså jeg har selv en G7 den er virkeligt præcis og ligger godt i hånden, ihvertfaldt i min hånd, det er jo selvfølgeligt ikke ensbetydning med at den ligger godt i alles hænder ved jeg godt, den eneste minus er at den ikke kan kører ret lang tid på batteriet, men et plus er så at der er 2 batterier med til musen. razer 3G skulle også være en super god mus, ihvertfaldt ifølge tweakup.dk - http://www.tweakup.dk/article/1345/dk/ ... sårn en razer er ihvertfaldt hva jeg personligt ville vælge hvis jeg skulle have en ny mus, men det er jo en smagssag.

asus P8P67 evo
16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
coolermaster 600m silent pro
msi GTX970 gaming.
AOC 24 G2460PG
steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

9

søndag, 24. februar 2008, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af jedimind
altså jeg har selv en G7 den er virkeligt præcis og ligger godt i hånden, ihvertfaldt i min hånd, det er jo selvfølgeligt ikke ensbetydning med at den ligger godt i alles hænder ved jeg godt, den eneste minus er at den ikke kan kører ret lang tid på batteriet, men et plus er så at der er 2 batterier med til musen. razer 3G skulle også være en super god mus, ihvertfaldt ifølge tweakup.dk - http://www.tweakup.dk/article/1345/dk/ ... sårn en razer er ihvertfaldt hva jeg personligt ville vælge hvis jeg skulle have en ny mus, men det er jo en smagssag.

eftersom det er en gaming mus han spørger efter - så kan man jo kun gå ud fra at den skal være med tråd!

10

søndag, 24. februar 2008, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af boon

Citeret

Oprindeligt indlæg af jedimind

eftersom det er en gaming mus han spørger efter - så kan man jo kun gå ud fra at den skal være med tråd!

en G7 er en gamer mus, jeg er selv gamer, og den er ultra præcis.... så det er noget vrøvl det du siger med at det skal være med ledning for at være en gamer mus, muligvis er nogle trådløse ikke så præcise som nogle med ledning, men det gælder altså ikke alle mus, men den diskussion skal vi ikke have i denne tråd, for det har intet med tråden at gøre. så hvis du ikke har noget relevant at bidrage til med tråden, synes jeg du skulle holde dig væk fra tråden, hvis du absolut mente at jeg skulle dunkes oven i hovedet for at nævne en G7 i tråden, så skriv PM istedet.

asus P8P67 evo
16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
coolermaster 600m silent pro
msi GTX970 gaming.
AOC 24 G2460PG
steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "jedimind" (24.02.2008, 20:57)

11

søndag, 24. februar 2008, 20:57

trådløse mus har for meget input-lag.

Hvis du kan lide at bruge ringefingeren til højre-klik, så skal det være MX518 efter min mening.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

13

søndag, 24. februar 2008, 21:39

Men jeg ville nok ikke handle ved pixmania. Det ligger i Frankrig.

ECS L4S8A2 Bundkort
500 W Akasa PSU

14

søndag, 24. februar 2008, 22:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
Men jeg ville nok ikke handle ved pixmania. Det ligger i Frankrig.

Og så yder de rigtig dårlig service. De havde været med i Kontant (tror jeg nok det var) fordi mange er blevet snydt af dem.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

15

søndag, 24. februar 2008, 22:38

ej hvor noget pis =/ nogle der ved hvor jeg kan få den til nogenlunde samme pris?

16

søndag, 24. februar 2008, 22:41

Men selv om de yder dårlig service, så er det jo nok ikke så farligt at bestille en mus hos dem. Jeg kan ikke forestille mig at skulle sende en mus til RMA. På den anden side er der heller ingen grund til at støtte svindler-butikkerne ;)

ECS L4S8A2 Bundkort
500 W Akasa PSU

17

søndag, 24. februar 2008, 22:53

Hvilken af disse muse synes i at jeg skal købe?
Razer Diamondback 3G
eller
Logitech MX518 Gaming Mouse
??
:)

18

mandag, 25. februar 2008, 01:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
trådløse mus har for meget input-lag.

Hvis du kan lide at bruge ringefingeren til højre-klik, så skal det være MX518 efter min mening.

Nice at sige det uden at være bruger af musen ;)

jeg er tilfældigvis bruger af følgende til dagligt:
arbejdet: Intelli 3.0 & Mx518 alt efter hvilken computer jeg arbejder ved
Stationær hjemme: logitech G7
Bærbar hjemme: Logitech G5

bruger alle disse mus mange gange i løbet af ugen, og lad mig gøre en ting klart. Der er ABSOLUT intet lag på G7. spiller selv både CS, Warcraft 3 og BF2 på et rimeligt niveau, og jeg har ingen problemer overhovedet, hvad enten jeg benytter mig af G5 eller G7.

så prøv musen inden du udtaler dig og prøv den over en længere periode :) du kan ikke bedømme en mus blot ud fra en times brug, hvor præcis den egentlig er.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

19

mandag, 25. februar 2008, 02:42

ms habu er min favorit af dem jeg har prøvet, og jeg har da prøvet razor, og en masse logitech mx modeller som ligger rigtigt fint i hånden også...så enten en habu eller en G5 ville være mit valg

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

20

mandag, 25. februar 2008, 09:13

Synes ovennævnte Razer mus er alt for lille, eller også har jeg for store hænder. Synes under ingen omstændigheder at den ligger godt i hånden.

For at være en smule alternativ til Logitec vil jeg anbefale Revoltec Fight Mouse. Både med hurtigt DPI skift op til 2000, 2 knapper ved tommelfingeren og udskiftlige vægte. Den er stor, men der er lavet plads til at alle fingre kan være på musen. Derudover er den billig!
(Dog kun til højrehåndede)

Og udsolgt hos shg.dk :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.