Cd sprang i luften

  • Det kan skyldes mange ting.
    Men jeg vil nok skyde på at det har været en revne i cd'en
    Har oplevet det samme med mit gamle nfs underground spil. Der var kommet ridser i cd'en og jeg havde hørt et tip om hvis man pyttede cd'en i fryseren så ville frosten fylder revnerne op.
    Da jeg satte cd'en i og installere spillet sprang cd'en :crazyeyes:
    Kæft et brag det gav :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det kan skyldes mange ting.
    Men jeg vil nok skyde på at det har været en revne i cd'en
    Har oplevet det samme med mit gamle nfs underground spil. Der var kommet ridser i cd'en og jeg havde hørt et tip om hvis man pyttede cd'en i fryseren så ville frosten fylder revnerne op.
    Da jeg satte cd'en i og installere spillet sprang cd'en :crazyeyes:
    Kæft et brag det gav :D


    LOL :crazyeyes: og hvad skulle rævnerne så blive fyldt med... frost?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    hvad bliver det næste, bore huller i bundkortet så der bliver plads til køleren?


    Hvad med bare at knække dit ATX bundkort så du kan have det i et mATX kabinet? Eller flække lidt af et PCI-e gfx, så det kan sidde i AGP porten :))

  • den med fryseren er nu god nok...men man skal have det i en pose så der ikke kommer kondens på....det gør cden nemmere at læse.


    men har også prøvet det med en sprængt cd, og imo skyldes det ganske enkelt at cden er defekt...men det koster som regel et drev også da alt det støv sætter sig overalt i drevet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hejsa


    syntes jeg har læst et indlæg her inde med en som har prøvet det med at bore hulder i mb til en køler !!!! :boxed: :9xo

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Var du bare et tip jeg havde hørt :crazyeyes:
    Det virkede så ikke som i jo kan høre.
    Der er også nogen som siger at tand pasta skulle virke :crazyeyes:


    tandpasta indeholder nogle slibe/poler ting så man kan godt polere ridser væk med tandpasta fra f.eks. displayet på en mobil telefon. Men dybe ridser på en cd glem det. der findes dog en ting der måske kan. man har tidligere kunne købe en maskine hvor man kunne slibe sin cd. cd spændes fast i en holder og så kører kanten af et grønt gummi/plast hjul rundt og sliber.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    tandpasta indeholder nogle slibe/poler ting så man kan godt polere ridser væk med tandpasta fra f.eks. displayet på en mobil telefon. Men dybe ridser på en cd glem det. der findes dog en ting der måske kan. man har tidligere kunne købe en maskine hvor man kunne slibe sin cd. cd spændes fast i en holder og så kører kanten af et grønt gummi/plast hjul rundt og sliber.


    En af mine kammerater købte sådan en tingest. Han ødelage 3 cd ved at bruge den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    Humor
    men allerede i microovnen ødelægges den permanent.


    Nej han trykkede Repair Disc Knappen. :D

  • Den blev ihvertfald helt blank :D skal lige prøves med en masse af mine :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe