Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 20. februar 2008, 20:03

Jeg har et problem med mit netkort. Min pc er en HP Pavilion 9004 og jeg kører Vista Home Premium. Problemet er at den ikke kan finde trådløst netværk. Problemet ligger ikke i routeren, for andre computere kan godt finde mit net. Jeg kan heller ikke finde net andre steder, så problemet må ligge i min pc. Jeg har prøvet at opdatere driveren, men når jeg klikker på: Find ud af hvorfor windows ikke kan finde yderligere netværk, får jeg beskeden: computeren har ikke et trådløst netværkskort installeret og konfigureret. En sjælden gang imellem, en gang om måneden eller sådan, finder den lige pludselig net igen i en halv time eller sådan noget, og så forsvinder det igen. Der sidder en lille knap på forsiden, hvor man kan slukke og tænde for adgangen til trådløst netværk, og den begynder at lyse blåt (åbent) når den engang imellem finder net, ellers er den orange (lukket) hele tiden, selvom jeg ikke rører ved knappen. Så enten må problemet ligge i kortet, eller også er det en rent mekanisk fejl ved den lille netværksknap.

Har I kloge individer nogle gode råd og erfaringer? Tyder det ikke på at jeg skal ud og købe et nyt kort?

2

onsdag, 20. februar 2008, 20:21

P.s. Jeg kan godt få adgang til nettet når jeg sætter et direkte stik i mellem pc og router....

3

mandag, 25. februar 2008, 17:50

Købte mig en trådløs USB tingest til 150 kr, og problemet er løst. Nu er der trådløst net igen. Blot via stikket og ikke det indbyggede netkort.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.