Hjælp behøves!

  • Jeg har kig på denne bærbar fra zepto. Jeg har tilpasset den lidt, så den er så kraftig som mulig uden at blive for dyr. Jeg skal mest bruge den musik, film, spil ( I særdeleshed spillet Football Manager 2008!!), flash o.s.v. Hvad siger i til den? Er det pengene værd eller kan man finde noget bedre til prisen? Jeg er ret lost når det kommer til hardware, så ville blive glad hvis nogen gad at smide en kommentar eller et godt råd til hvad der ville være bedre at købe.




    Konfiguration:
    Znote 6224W
    Intet operativsystem ønskes
    SAMSUNG COMBO CD-RW/DVD
    DK tastatur layout, Sort
    14,1" WXGA+ 1440x900 - 6224W
    6 Cell batteri til 6X24 / 6X25
    NVIDIA® Geforce 8600M GT
    Miljøafgift
    Manual 6024/6224/6324
    2.00 GHz Intel® Core™2 DUO T7250 800MHz 2MB (tilpasset)
    160GB 5400rpm SATA Harddisk (tilpasset)
    2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM (tilpasset)
    Intel Pro/Wireless 4965AGN 300Mbit (tilvalgt)


    kr. 8.385,00



    På forhånd tak..

  • Ser fint ud.....


    Så kan du også bruge den til tunge skoleprogrammer :razz: hvis man er til sådan noget.... :roller:


    Det eneste er at den ikke kommer til at holde strøm så længe. Et 6celles batteri er et lille batteri. Så 1½ time eller noget i den stil er hvad du nok skal forvente.


    Noget andet er at når man propper et kraftigt gfx og en hurtig processor i så danner det varme. Jeg har desværre ikke erfaringer med zepto om hvor varme de bliver eller hvor gode de er til at lede varmen væk.... varme ~= støj, og jeg synes selv at min bærbar til tider larmer for meget til at have den stående tændt til forelæsninger. T7200 666MHz

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Hejsa Hedegaard22 og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware og Tilbehør da Køb og Salg kun er til at købe af og sælge til andre brugere her på siden. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    Heidi | Tweak.dk Crew