Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. februar 2008, 13:05

Hej jeg har tænkt mig at købe en ny comp og jeg ville have en q9450 til den. de bliver desvære ved med at udskyde dem og jeg er blevet snydt i over en måned nu :/ :P . er der nogen der ved med sikkerhed hvornår de udkommer? eller hvor man kan få fat i en? shg bliver ved med at udskyde dem i en uendlighed :( og alle andre hjemmesider har hver deres dato. det er til at blive sindsyg af :P jeg håber at der er nogen af jer der ved noget.
på forhånd tak.

2

lørdag, 16. februar 2008, 13:16

Der er ingen der med sikkerhed ved det endnu. Det var meningen de sku komme i januar så vidt jeg husker, men Intel mente ikke at AMD havde en tilsvarende konkurrent på markedet på det tidspunkt og så derfor ingen grund til at smide den ny serie på markedet.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

lørdag, 16. februar 2008, 13:40

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke købe QuadCore, man kan ikke udnytte 4 kerner ordenligt, DualCore, kan man bruge til det fuldeste, og samtidig spare penge! :clap:

Gaming Grej:
Logitech G11 Gaming Keyboard
Logitech G9 Laser Gaming Mouse
SteelSeries S&S Mouse Pad

4

lørdag, 16. februar 2008, 13:54

jeg havde også bestilt en e8500 i min fustration... men den er også udskudt nu :/ og så kan jeg jo næsten lige så godt vente på q9450 for den er nok mere fremtids sikret.

5

lørdag, 16. februar 2008, 17:19

15 marts var det sidste jeg har læst, og det var halv officielt.

Pilfinger

6

onsdag, 26. marts 2008, 21:30

Jeg har siddet her og gloet på alle mine dele siden starten af feb snart, det er ved at blive lidt fustrerende med at de hele tiden udskyder den S&%#$ CPU....

Men jeg har hørt den 26. marts og ja det er i dag... Den er ikke kommet endnu, men det ser lysere ud, da den ikke længere har "rød lagerstatus" hos de forskellige forhandlere, men er gået over til "gul lagerstatus". Så nu kan jeg vel forhåbentligt begynde at bygge, den er jo ikke så sjov uden CPU... :hb:

7

onsdag, 26. marts 2008, 21:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mynthen
Jeg har siddet her og gloet på alle mine dele siden starten af feb snart, det er ved at blive lidt fustrerende med at de hele tiden udskyder den S&%#$ CPU....

Men jeg har hørt den 26. marts og ja det er i dag... Den er ikke kommet endnu, men det ser lysere ud, da den ikke længere har "rød lagerstatus" hos de forskellige forhandlere, men er gået over til "gul lagerstatus". Så nu kan jeg vel forhåbentligt begynde at bygge, den er jo ikke så sjov uden CPU... :hb:

Den er frigivet. Jeg har fået bekræftet at jeg har en med udgangen af denne måned. (Jul Jul Jul)

Pilfinger

8

onsdag, 26. marts 2008, 21:48

HVOR HVEM HVAD??

HVEM HAR DEN?!!??! Er der nogen i DK der sælger den nu?

9

onsdag, 26. marts 2008, 21:56

Citeret

HVOR HVEM HVAD??

Det gælder bare om at have lagt en bestilling for lang tid siden hos den rigtige forhandler.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=419455

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=429431

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=344…9B-BB3EEB25CF18

Pilfinger

10

onsdag, 26. marts 2008, 21:58

Nyeste jeg har hørt i dag er 12/4-08 på E8400 og E8500 hos flere af leverandørene.
Men intet er sikkert det kan sagtens blive flyttet endnu engang.Lidt røvet af Intel synes jeg nok. :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager)
Gigabyte GV-R797OC-3GD
T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate

11

onsdag, 26. marts 2008, 22:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool

Citeret

HVOR HVEM HVAD??

Det gælder bare om at have lagt en bestilling for lang tid siden hos den rigtige forhandler.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=419455

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=429431

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=344…9B-BB3EEB25CF18

Ja jeg lavede en bestilling i starten af feb, firmaet gik så neden om og hjem, uden at jeg fik besked om det. Opdagede det ved et tilfælde da jeg ville ind på deres hjemmeside... I dag har jeg så lagt en ny ordre hos et andet firme... Men hvor fedt er det?

Der står jo at ingen af dem på edbpriser har den på lager??

12

onsdag, 26. marts 2008, 22:17

Jeg havde også lagt en bestilling hos pc-netto. Men allerede på dagen for deres lukning lagde jeg en ny et andet sted.

Hvis der nu var et firma der havde den på lager idag, så sad der nok også en i min maskine imorgen.
Jeg har blot fået en bekræftigelse på at min cpu sendes inden udgangen af måneden. og jeg har så selt som idag hørt om det holder. og det gør det siger de.

Pilfinger

13

onsdag, 26. marts 2008, 22:18

Må jeg spørge hvem du har bestilt hos nu? Jeg har min nye ordre hos B.J.

14

onsdag, 26. marts 2008, 22:21

Citeret

Må jeg spørge hvem du har bestilt hos nu? Jeg har min nye ordre hos B.J.

Ja men du får intet svar. Ikke før jeg har fået min hjem. De får jo kun en portion og de går til højest bydende.

Pilfinger

15

onsdag, 26. marts 2008, 22:23

Højest bydende? Hmm... Så vidt jeg ved så plejer man da at betale det de forlanger på deres site?

Eller har i sådan en hemmelig underground aktion kørende?? 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.