Logitech G -Serie

  • Hej...
    Hvad syntes i om Logitech's G serie?(G1 - G9)
    Hvad er jeres erfaringer med musen?
    Kan de samminlignes med MX serien?
    Kan i li' at spille med dem?
    Hvad er jeres mening om den nye G9?


    Hvis i har et G tastatur(G11 - G15,) er i velkomne til at poste jers mening om dem også :D


    mvh soNarY

  • Jeg har Logitech G15 Old, jeg syntes det er et super fedt tastatur, men det er lidt sort og man får aldrig brug for alle de G knappper (bruger selv kun G1 - G6)



    Mvh Lasse :pokey:

  • Jeg har et g15 tastatur(old) jeg er rigtig tilfreds med det, dog for man aldrig brug for så mange g-taster. G5 musen(som jeg også har :P) virker rigtigt godt med den justerbare følsomhed. Så alt i alt er jeg rigtig tilfreds med dem :D dog kan jeg ikke samligne dem med andre, da jeg aldrig har haft et andet tastatur eller mus.

  • jeg har en G5 mus super til at game med der følger små vægte med til de ultimative freaks haha. synes de er ubruglige men ellers er G serien super:P

    Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

  • Hejza


    Har selv en MX revolution, men må indrømme at jeg ikke kan lide at spille med den....


    dertil har jeg en microsoft HABU....


    Arbejder jeg derimod i Photoshop/word/excel/stort set alt bare ikke spil
    så er MX revolution den bedste mus jeg nogen sinde har prøvet....

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Har G15 og G5, og begge er fine, eneste jeg savner er selv at kunne vælge hvilken tast jeg vil bruge i ventrilo.. Og så ryger mit G15 nok snart da jeg syns det larmer..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Jeg har et G15 v2 - synes det er fedt, både til spil og text. Fedt at der løbende kommer macroer til det. Bruger bl.a Everest LCD view til at se mine temps ingame.


    har osse en G5 v1, med firmwareupdate. Synes den er mega fed at game med, dog kunne jeg bedre lide midterknappen på specielt mx518, da den er lidt stram på G5.


    Hvordan får du den til at vise det på G15?... please giv en guide :D har downloaded Everest.

  • Synes G15 keys er smarte, har i windows binded dem til hjemmesider og i spil f.eks. wow og lign. til powers og andre ting man hurtigt skal skrive. har fyldt M1 og M2 knapperne. :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Synes G15 keys er smarte, har i windows binded dem til hjemmesider og i spil f.eks. wow og lign. til powers og andre ting man hurtigt skal skrive. har fyldt M1 og M2 knapperne. :D


    Lol, det er første gang jeg har set en der kan fylde både M1 og M2! Nice! :dance:

  • Jeg har tidligere haft en G5 mus, den originale orange/sort udgave..
    Bedste mus jeg nogensinde har haft!!
    Den lå total godt i hånden og vægten helt perfekt når man kombinerede lodderne for my liking...


    Eneste 2 minus jeg kan komme på er så at den ikke var trådløs (G7 ligner rent farve mæssigt noget der er løgn syntes jeg) og så har den kun 1 knap på siden (den nye ligner også noget der er øgn in my oppinion og er heller ikke trådløs).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1
    Jeg har tidligere haft en G5 mus, den originale orange/sort udgave..
    Bedste mus jeg nogensinde har haft!!
    Den lå total godt i hånden og vægten helt perfekt når man kombinerede lodderne for my liking...


    Eneste 2 minus jeg kan komme på er så at den ikke var trådløs (G7 ligner rent farve mæssigt noget der er løgn syntes jeg) og så har den kun 1 knap på siden (den nye ligner også noget der er øgn in my oppinion og er heller ikke trådløs).


    Det er kun godt, trådløse muse er ikke go'e til gaming da de har en lille forsinkelse, fordi det sendes trådløst, Logitech lavede en fejl ved at lave G7 uden ledning! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af soNarY


    Lol, det er første gang jeg har set en der kan fylde både M1 og M2! Nice! :dance:


    M1 kan jeg huske i hovedet efterhånden det er hjemmesider ihvertfald den øverste del af knapper falder mig let til, M2 er wow og det falder let til nogle af dem er lidt ubrugelige men bliver brugt en sjælden gang imellem ellers så skifter jeg dem ud.
    Skal ha' lavet sådan en side som jeg kan printe ud så jeg ser hvad jeg skal bruge dem til.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Bryder mig ikke om G5 længere brugte den dog på et tidspunkt, kan ikke lide at holde på den længere.


    Angående G15 har jeg ikke brudt mig specielt om det nogensinde, det er kæmpe stort og knapperne er alt for høje :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af soNarY


    Det er kun godt, trådløse muse er ikke go'e til gaming da de har en lille forsinkelse, fordi det sendes trådløst, Logitech lavede en fejl ved at lave G7 uden ledning! :D


    den påstand var korrekt i "gamle" dage, i dag er trådløs mus så hurtige at det er yderst få, der kan mærke en forskel specielt g7 er lynhurtig jeg bruger den selv til gaming og er meget tilfreds. Dog savner jeg en ekstra sideknap og alene af den grund vil jeg anbefale den ny g5 istedet.