HJÆLP: iPod kan ikke synkroniseres.

  • Hejsa,



    Min iPod kan ligepludselig ikke længere synkroniseres med mit iTunes bibliotek. Den kommer med beskeden "Ipod "Christians iPod" kan ikke synkroniseres. Den nødvendige disk findes ikke."


    Indstillingerne i iTunes er følgende:
    [ ] Synkroniser kun markerede sange
    [ ] Administrer videoer manuelt
    [ ] Brug enhed som disk
    [X] Synkroniser musik
    Alle sange og spillelister


    Eftersom jeg var irriteret over, at det ikke virkede bad jeg iTunes om at gendanne de originale indstillinger. Det kunne den gerne, så nu har jeg absolut 0 sange tilbage.


    Jeg har prøvet at slette alle sange fra itunes og loade hele mit bibliotek igen, og får stadig samme besked.


    Jeg kan godt smide den i min roommates computer og "slette og synkronisere med dette bibliotek".


    Jeg kan imidlertid ikke smide den tilbage i min computer, så spørger den godt nok om jeg vil "slette og synkronisere med dette bibliotek", men jeg får samme besked som tidligere bagefter.


    Det er som om, at iPod'en hopper ud når der synkroniseres. Har prøvet at bytte stikket ud med min roommates', men det virker stadig ikke.


    Nogen idéer? På forhånd tak :D

  • gen installer itunes hvis det ikke virker kan du prøve et hard reset af din ipod (PÅ EGET ANSVAR).


    Hard reset fortages ved at holde menu og play inde indtil skørmen bliver mørk og apples logo kommer frem på skærmen. det kan skada data og ipod så det er på eget ansvar.


    Mvh DWMC

  • Du kan gendanne din iPod inde under indstillinger, dvs. at alt på den bliver sat til fabriks indstillinger.


    Ellers kan du jo altid bruge winamp til at overføre musik mm. til din iPod, hvis du ikke har held i posen med iTunes.

  • Har du det nyeste iTunes og den nyeste ehh... hedder det driver til din iPod.


    Had står "i" for.


    iPhone
    iTunes
    iPod.


  • Det er da meget fint her 4 år efter tråden er død af sig selv, basse..

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"