Cybercity zyxel problem?

  • Mit net kører meget ustabilt og så var jeg inde i konfig af min Zyxel 660R-61 router, og under "cybercity setup"


    Når den laver en test:


    WAN connections:


    Test ADSL(ATM OAM) loopback test FAIL


    Den laver fail, og det kan da ikke passe den skal det eller? Jeg har IKKE pillet ved nogen instillinger overhovedet på routeren, så det er ikke det. Desuen har jeg den nyeste firmware som cybercity anbefaler


    Jeg er lidt i tvivl om jeg kan kontakte Cybercity, for jeg har Solo bredbånd. Men ok hvis routeren er i stykker, så er det selvfølgelig nødvendigt.


    Nogen gode råd?

  • Loop back kræver normalt at der er lagt en lus i den anden ende af linien. og så er det klart du får fejl. Men syntes du det er ustabilt og routeren/modemmet stammer fra cybercity så ring og brok dig. Når TDC skal fejlsøje har det lange udsigter.
    Men jeg har dog kun erfaring med test af linie forbindelser med professionelt udstyr.
    WAN er forbindelsen ud mod verden, QAM er den modulationsform man benytter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Har snakket med cybercity........ De ku ik finde ud af noget, så de sender en ny router:-) Håber det hjælper ellers står den på en omgang TDC eller stofa:-)


    det der sofanet holder slet ik, kender flere som har haft det, de har lorte ping hele tiden når de spiller online, selv i CS1.6 når der ik er andre på nettet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    hvorfor ikkr fullrate det er kanon stabil og billig :)


    Tjah, det der fullrate virker det? Er det ik forholdsvis nyt, så er lidt bange for at skifte. Ja, prisen er den samme som cybercity kan jeg se

  • jeg havde ikke andet end problemer da jeg havde CC.
    Min forbindelse gik ned hele tiden og jeg skulle gensterte min router mindst en gang om gagen fik den byttet flere gange uden det hjalp.


    fik så fullrate her har min forbindelse været nede en gang siden 1-11-07.

  • Er det generalt et problem med cypercity's internet for vi har nemlig cypercity hjemme ved mig og det er også hammer ustabilt. Nogen gange kan den være nede det meste af dagen hvilket er pisse træls for at sige det pænt X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Er det generalt et problem med cypercity's internet for vi har nemlig cypercity hjemme ved mig og det er også hammer ustabilt. Nogen gange kan den være nede det meste af dagen hvilket er pisse træls for at sige det pænt X(


    JA


    hvis det går ned sluk router vent 1 min tænd den igen så burde det virke igen i ca 5 - 10 min ROFL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL


    JA


    hvis det går ned sluk router vent 1 min tænd den igen så burde det virke igen i ca 5 - 10 min ROFL


    Så er det generalt X(
    For det virker fint det ene øjeblik og det nadet øjeblik virker det slet ikke :rolleyes:

  • jeg har haft cyberciy i ca 4 år og det er 2 gang jeg har problemer. Første gang fik jeg ny router og så har den bare kørt siden. Men nu er den så gal igen.


    Har lige været inde og tjekke min nethastighed flere steder og:


    1mbit/800kbit


    Jeg skulle gerne have:


    10mbit/1mbit


    Så der er altså et eller andet helt galt.....