Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. februar 2008, 18:42

Folk herinde plejer at have et godt svar på alt, så jeg prøver lige

Skal bruge et nyt tv og har kigget på forskellige modeller. Har dog ikke en sk.. forstand på
hvad der er bedst og hvad man skal kigge efter.

Har et budget på omkring de 15k og vil helst ikke under 40 tommer.

Evt. nogle gode foreslag eller sites hvor der er produktanmeldelser?

På forhånd tak

2

fredag, 8. februar 2008, 18:47

Hvis jeg selv skulle ud at købe et tv idag, så ville jeg overveje nedenstående fætter fra Samsung.

Samsung LE-40F86BDX

Har kigget på den nogle gange, når jeg har været inde i den lokale Fona-butik. Desværre ikke med en HD-film, men synes skam billedet så ret fornuftigt ud.

Den koster nok iøvrigt 17k, hvis den skal købes i Fona.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (08.02.2008, 18:47)

3

fredag, 8. februar 2008, 18:55

Har også set det i Fona og til samme pris. Kiggede eft. på nettet og fandt
det til 12.5 K.

Andre der evt. kender til det?

4

fredag, 8. februar 2008, 19:37

altså når det kommer til Full HD 1080P, så er sony og pioneer de førende inden for det.. plus sony er de eneste der laver LCD med indbygget digital-dekoder.. så er du fri for at købe sådan en til den tid :D

5

fredag, 8. februar 2008, 19:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af TaHL
altså når det kommer til Full HD 1080P, så er sony og pioneer de førende inden for det.. plus sony er de eneste der laver LCD med indbygget digital-dekoder.. så er du fri for at købe sådan en til den tid :D

Ja og du skal op og have et sony i X serien før det kan betale sig ! Jeg syntes du skal tage det f86, billede på det er fantastisk og så får man bare voldsom meget fjernsyn for pengene!

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

6

fredag, 8. februar 2008, 21:24

Tror sku bare jeg springer ud i det

Har dog bestilt storebroderen i 46 tommer ;)

7

fredag, 8. februar 2008, 23:55

Du må ikke hænge mig op på det men er der ikke noget med at når du kommer over 40 tommer så står en plasmaskærm mere skarp end en LCD. Da jeg købte mit tv et samsung 37 tommer blev jeg lidt skuffet over kvaliteten troede det var meget bedre ... men har hørt at panasoniclaver rigtig gode plasmaskærme ... men ellers er der philips, sony eller samsung ...

Men hvis jeg var dig vil jeg gå ned i en butik og se det sat til før du køber noget ... så kan du altid finde samme model på fx hifipriser.dk billiger ... ;-)

Held og lykke med købet af nyt tv...

E6600@2.4GHz
MSI P965Neo2
250 Gb Samsung
Inno3D 8800GT 512MB DDR3
4Gb G.Skill @ 800 MHz
Samsung SyncMaster 226BW

8

lørdag, 9. februar 2008, 10:09

Jeg ville også klart vælge en samsung 40F. Samsung laver deres tv med DVB-T (digital tuner) hvilket betyder at du kan se digitale antenne signaler, så hvis du har noget fælles antenne der tilbyder digitale kanaler kan den snuppe dem, plus en almindelig stue-antenne også kan.
Om sony idag er bedst indenfor LCD tv tør jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at de for kort tid siden kørte med samsung paneler i deres TV, så det er en ekspertise de skal have anskaffet sig ret hurtigt

9

lørdag, 9. februar 2008, 10:15

Topmærket lige nu er nok Hitachi, men fra 37" og op er plasma bedst.

Bærbar Asus G73JH

10

lørdag, 9. februar 2008, 11:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af daltona
Topmærket lige nu er nok Hitachi, men fra 37" og op er plasma bedst.

Ah, mon ikke pioneer stadig er kongen. Du kan jo heller ikke rigtig sige at plasma er bedst fra 37" og op, det kommer jo også rigtig meget an på hvad du skal bruge tv'et til.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.