D-Link DIR-635 trådløs router hastighed

  • Hej . ..



    Har anskaffet mig en D-Link DIR-635 trådløs router. Den virker sådan set fint men hastigheden er ikke helt som forventet. Har en 10 mbit forbindelse ved fullrate men hastigheden via den trådløse router er kun ca. 4 mbit. Går jeg uden om routeren og kører via kabel ryger hastigheden imidlertid op på 8-9 mbit. Nogen der har et bud på denne forskel?

  • når jeg har testet hastigheden er jeg gået ind så jeg sad i samme rum hvori routeren er placeret. ja det kan selvfølgelig være mit netkort ikke kan køre med så høje hastigheder. har forsøgt at opdatere både router og netkort drivere. jeg må bare købe en bærbar der kan køre på 802.11n-standarden.

  • hejsa og så lige et stort hjælp jeg har en D-Link wireless n router model: DIR-635 har et problem med det trådølse kan ikke få den op på mere ind små 30 MIBT op & ned nu ligger det så lige sådan har fibernet 90/90 MIBT køre jeg med kabel ligger den på lige lidt over de 90/90 MIBT nonge der kan hjælpe for og betale for små 60 MIBT mere ind man kan få over den bærbar computer er sq ikke sjovt håber på hjælp


    M.V.H


    donaage