G15 Logitech tastatur DK blåt baggrundslys


  • det er fordi det med blåt lys og flest knapper er udgået^^ så er kun steder de ikke har fået solgt alle de gamle endnu som har det stadig. findes stadig nogle få steder men ikek super nemme at finde og priserne er normalt ikke så gode der

  • Aha det er simpelthen udgået, damn jeg troede det var det nyeste :)


    Nå men jeg må bare have det, så hvis der er nogen der har det og vil sælge eller nogen der kender et link ville det være rigtig fedt.


    Skal være DK layout ellers kan jeg jo ikke stave til øl :)

  • Hos SHG har de det..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Så sender de fandme det nye med rødt baggrundslys :( Selvom jeg har bestilt det med blåt. Det er nu det tredje G15 med rødt baggrundslys jeg har modtaget......Og hver gang har jeg specifikt bestilt det lagernummer med det blå baggrundslys. Så laver de bare lagernummeret om og sender det røde........r

  • Hvorfor er det du vil have det med det blå? Jeg har begge, Og kan meget bedre lide det med orange lys. det ikke så stort og klodset som det med det blå.


    Men ja det er lidt uheldigt du ikke får det rigtige, Som du vil have.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Det kan du desværre ikke bruge til så meget, Da jeg spildte et glas cola i det.
    Men hvis du ikke har søgt her i forummet efter et brugt, Så skulle du gøre det.
    Tror der er en del som har skiftet til det nye.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    Det kan du desværre ikke bruge til så meget, Da jeg spildte et glas cola i det.
    Men hvis du ikke har søgt her i forummet efter et brugt, Så skulle du gøre det.
    Tror der er en del som har skiftet til det nye.


    yep... det røde stikker heller ikke så meget i øjnene IMO...


    Hvis du er god til det med at lodde, så kan man faktisk konvertere det nye G15 (det røde) til at lyse i en blå farve. Søg lidt på google efter det, det er nemt at finde.


    Desuden har jeg set i et par merlin, fona og EB games butikker at man kan købe de "gamle" G15 tastaturer.... om de er med dansk layout ved jeg dog ikke.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af papaviking
    Aha det er simpelthen udgået, damn jeg troede det var det nyeste :)


    Nå men jeg må bare have det, så hvis der er nogen der har det og vil sælge eller nogen der kender et link ville det være rigtig fedt.


    Skal være DK layout ellers kan jeg jo ikke stave til øl :)


    Okay??


    Jeg kan da fint skrive Æble, Øl, Dåse osv på et engelsk tastatur? ;)


    Det er dine instillinger i windows der bestemmer hvad du kan skrive, og ikke dit tastatur.. At du ikke kan se Æ Ø Å fysisk har intet at gøre med om du kan skrive tegnene ;)