Z5500 og Prosonic 32" (Rigtige forum?)

  • Hey Folkens, håber dette er det rigtige forum jeg smider min tråd i?


    Jeg står for at skal flytte selv, og har til formålet købt mig et 32" Prosonic LCD Tv, nu ville jeg så bare lige høre om hvorvidt det er muligt at forbinde fjernsynet til mit Z5500 Surround sæt fra Logitech? Håber da selvfølgelig dette er en mulighed da jeg ikke ligefrem gider have 2 sæt surround højtalere hængende på væggen :S Ikke nok med det, vil der jo også være kabler over det hele ;/


    Kan under specifikationer på Z5500 læse at det understøtter:
    Pc/Mac
    Cd
    Mp3
    Dvd
    PlayStation®
    Xbox®


    Ville ikke være dårligt hvis man alligevel kunne omgåes dette?


    Anlægget: http://www.logitech.com/index.…kers/devices/224&cl=dk,da


    Fjernsynet: http://viewer.zmags.com/showma…d=1157&pageid=12#/page14/ (Fjernsynet i højre hjørne forneden)


    Håber en eller anden kan hjælpe mig med dette? På forhånd tak!


    - Reconos

  • Har selv det højtaler anlæg. et dejligt anlæg
    Har selv sluttet anlægget til mit samsung M87 fjernsyn, og det fungerer kanon.
    Anlægget kan sluttes til fjernsynet hvis det enten har S/pdif indgang, så du kan på Coax kabel, eller har Toslink indgang, så du kan bruge Optisk kabel. Du kan se hvordan indgangene skal se ud bag på din styreenhed til anlægget. Jeg har selv tilsluttet anlægget via Optisk toslink kabel
    Jeg kan ikke finde de præcise Specs for prosonic tvet, som jo er model dft-3218 .
    Men tror desværre ikke, at et tv til den pris, har særligt mange indgange at gøre godt med. Tvivler også hvor god billede kvalitet du egentlig kan få fra sådan en fjernsyn.
    Men du kan jo tage hen til butikken, og bede dem vise dig bagsiden af tvét, og så kan du jo se om de indgange er på tvét.


    Hvis jeg var dig og du er villig til at smide lidt flere pengene til det, vil jeg nuppe et lidt dyrere tv.
    F.eks dette Samsung LE32S86B. Det kan i hvert fald sluttes til via Optisk kabel.
    Du kan også få en lidt større 37 " model Samsung LE-37S81B .
    Jeg har haft 2 samsung tv og har været rigtigt glade for dem

  • Jeg takker for responsen :)


    Hehe ja, det er altid nemmere at købe størrere og dyrrere skærm, såfremt man ikke bor selv og er i lære ;p har desværre ikke så vildt mange penge at gøre godt med ;/ går 2 hårde år i møde.. så må jo tage hvad det giver :(

  • Det kan man jo godt forstå. Ellers kan du jo købe tvét, tag det med hjem og pakke det forsigtigt op. Så kan du jo se om de forskellige ingange er på tvét.
    Ellers må du nok bide i det sure æble og vente en måned ekstra, og så købe nummeret større, hvis du er fast besluttet på at det skal sluttes til anlægget.

  • Hehe rigtigt nok, men kan så se at jeg kan tilslutte min DVD afspiller til anlægget :) Så kan jeg da få lyden den vej over når jeg afspiller dvd film :D Det da i det mindste et stort plus :D


    Men tusinde tak for de hurtige svar :) Tror jeg beholder dette til min læretid er færdig (1½ år fra nu, så overlever sku nok ;p) og Z5500'eren er jo nok stadig "Hip" til den tid, så ja, er da på en måde fremtids sikret!