Vandkølet strømforsyning, men hvor??

  • Hejsa!


    Er blevet træt af min gamle 1kw giant reactor strømforsyninging, og ville egentlig gerne prøve noget andet. Den larmer sgu for meget.


    Så er blevet enig med mig selv om at et eneste der nok for alvor holder, er en vandkølet strømforsyning.


    Den eneste jeg kan finde er dog den som vcore.dk har. http://vcore.dk/shop/silentmaxx-watercooled-725p.html
    Den er ok, men ville da egentlig gerne have noget større udvalg. Kan det virkelig passe at det er den eneste der er på markedet?


    Ville egentlig helst have 3 X 12v linier, så jeg har en til cpu, en til gkort, og mulighed for og smide et kort mere i, så det os kan køre på sin egen linie.


    Er der ellers nogle alternativer, med luftkøling, som virkelig er støjsvage? Kan godt gå med til luft, hvis de psuen er næsten lydløs, dog syntes jeg der er noget langt imellem dem, hvis de skal levere så meget som jeg skal bruge ;(

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • kan du anbefale en blæser?


    har nemlig lidt på fornemmelsen, at det ikke er muligt og finde en til den der larmer mindre, og stadig har det samme airflow, da man skulle mene at noget som en blæser er optimeret, når man snakker den prisklasse. Den har jo kostet en 1700kr. :(


    Men hvis det virkelig er tilfældet, at det kan klare ved bare og skifte blæseren ud, hvilket ville så være anbefalelsesværdig og smide penge efter?


    Det er en 13,5cm blæser ;)


    Der eksisterer jo kun henholdsvis 13 og 14cm.. hva skal man så ha fat i?

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

    Rettet 2 gange, sidst af Intenso ().