2 samsung skærme. -men hvilken?

  • hej.


    jeg ved ikke rigtig meget om disse 2 skærme. udover at jeg vil have en af dem. men jeg ved så ikke hvilken der er bedst.


    jeg ved at jeg syns den her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388414 er langt pænest. og jeg helst vil have den.


    men kun hvis den ikke er møghamrende dårlig.
    ellers ville jeg vælge den her http://edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=307883


    den kan jeg jo se er blandt de mest populære. men je kan nu bedst li udseendet på den første. men er den dårlig?

  • Jeg mener panelerne er ens, men at den første har en bedre vippe/dreje funktion.
    Har selv nr, 2 og er meget glad for den, kanon til spil og almen brug. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Jeg har haft 2232bw i 14 dage , kommer fra en crt 19" nokia 446Xpro, så jeg var meget skeptisk, men jeg kan kan kun sige det er en kanon skærm, og jeg gamer meget.

    Asus roc strix z390-f gaming, I9 9900k på vand,
    Msi Geforce rtx ventus 8Gb
    32Gb hyperX, 1333 dual
    Samsung 970 evo plus nvme 500Gb,970 win10p ,evo plus nvme 1tb spil,860 evo 500Gb lager
    Corsair 750m psu, Samsung rog strix xg258, Samsung 27” buet skærm
    2 ek-m2 nvme heatsink

    Rettet 2 gange, sidst af Schimmell ().

  • Ved ikke om det er noget du har planer om, men du skal lige være opmærksom på at 2223BW ikke er forberedt på at blive monteret på væggen. (Der er ingen huller til at skrue beslaget fast i)
    Hvis ikke det er et problem, kan du sagtens tage den skærm, da den som allerede sagt er en ganske udemærket skærm ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Indeed, superfed skærm, som har et lækkert design! Virkelig pengene værd!


    Der sidder samme panel i dem begge - Edbpriser's beskrivelser holder ikke helt stik..


    Så hvis mennesket bedst kan lide 2232BW's design, så er det den, for indmaden er det samme..

  • Jeg har skærm nr. to og min kærestes fætter skærm nr. 1.... svært valg, begge er super fede... tror de er lige gode :)


    kontrast og opdatering osv. er jo ens.

    Antec Nine Hundred
    Asus P5K3/DELUXE/WIFI-AP, Intel P35
    Asus EN8800GTS (når bundkort understøtter det så 2 styks)
    Kingston DDR3-1066, 2x1024MB (snart 4 gb)
    Intel Core 2 Quad Q6600
    WD 250GB


    Samsung 22" 226BW, 2ms, 3000 : 1