Dell TrueColor E248WFP 24" eller UltraSharp 2407WFP-HC 24" ?

  • Ligger lidt i overvejelser omkring køb af en 24" WS skærm til computeren, hvor jeg har haft kig på 2 skærme fra Dell.


    Som det er nu, så har jeg en Dell UltraSharp 2007WFP 20.1" - Denne skærm er jeg faktisk utrolig glad for, så derfor kigger jeg igen på Dell.


    TrueColor virker ret billig i forhold til UltraSharp - Jeg kan ikke rigtigt finde frem til, hvad den egentlig forskel er, som får prisen til at afvige så meget.


    Eller skal man kigge på andre mærker?


    P.s. Bruger skærmen til spil i ny og næ, men det er vigtigere, at den er god til grafisk arbejde, så derfor helst S-IPS panel.

  • Mener der er forskellige paneler i dem. TN og s-pva tror jeg.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote


    In the end, I’m going to recommend the E248WFP to gamers and the mainstream consumer on a budget. It does quite a number of things well, however, it’s not going to satisfy graphic professionals or any profession where having exact, smooth color transitions across the screen is paramount.


    Kilde: www.bootdaily.com


    Så tror den dyrere UltraSharp er bedre til dig Macimuz, men husk der forlyder rygter om at en mulig afløser er på vej fra Dell...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Var så lidt, har nemlig selv kigget på den nye billige E-serie skærm, for kan ikke benægte at det er en god pris for den.


    Men engang når ViewSonic'en skal skiftes, så bliver det nok den nyeste fra UltraSharp serien, hvis ikke der er bedre alternativer til den tid :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m