Skrattende controller på Icemat siberia headset

  • Mit trofaste Icemat siberia headset (std. jack stik, ikke usb) har gennem de sidste mange måneder været meget irriterende idet volume controllen som sidder mellem headset og indgang til pc bliver værre og værre med at skratte.


    Er der noget man kan gøre for at fixe det? Virkelig irriterende at man ska sidde og fumle med volume knappen for at få den li præcist et sted hvor lyden ikk forringes :roller:


    [Blocked Image: http://www.modthebox.com/reviews/icemat/siberia/siberia3.jpg]


    Det den lille hvide (dog har jeg den sorte version) klods ved siden af mic'en på billedet...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Mit trofaste Icemat siberia headset (std. jack stik, ikke usb) har gennem de sidste mange måneder været meget irriterende idet volume controllen som sidder mellem headset og indgang til pc bliver værre og værre med at skratte.


    Er der noget man kan gøre for at fixe det? Virkelig irriterende at man ska sidde og fumle med volume knappen for at få den li præcist et sted hvor lyden ikk forringes :roller:


    Det den lille hvide (dog har jeg den sorte version) klods ved siden af mic'en på billedet...


    Mon ikke der er en løs forbindelse et sted, du kan jo prøve at skille den ad og tage et kig på det. Eller bare sende det til rep/ombytning.

  • Puha tror ikk det en der ka lukkes igen hvis jeg åbner den :P Og garantien er for længst udløbet (er ved at være et par år gammelt).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det er da bare plastik? Det er jo bare at give det engang kontaktlim så skal det nok side fast, det er ihvertfald den eneste mulighed der for at se hvad fejlen er. Dårlige forbindelser er tit et problem på de billige headsets, normalt sker der ved forbindelsen på indgangen eller udgangen og ikke i selve printet.

  • Det er din volume-knap der er blevet slidt! Så man ofte på gamle forstærkere osv hvor at der kommer skidt og møg ned til trimmeren - hvis du er heldig kan du splitte den fra hinanden og rense den. Hvis du er knap så heldig, så må du skaffe dig en anden controller :razz:

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+