Bedste 32" TV til prisen?

  • Skal have mit et 32" tv til at hænge for enden af min seng, men hvilket skal jeg vælge?.. har kigget på en samsung fra M86 serien, men er dette "overkill" til et soveværelse?..
    Det som tiltaler mig er den gode billed-kvalitet og muligheden for at bruge CA-Modul så hvis jeg engang skal have parabol eller noget i den stil kan kortet bare sides i TV'et istedet for at skulle have en ekstra box da ikke ville være så nem at placere i soveværelset.


    Pris: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391147
    Spec: http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m86bd.asp


    HVis nogle har bedre/billigere forslag så kom med dem..
    Krav 2 HDMI stik, DVB-T tuner.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • CAM'et kan kun benyttes til den indbyggede DVB-T-tuner, dvs det kan kun bruges ifm. betalingskanaler sendt via DVB-T (mastebaseret), og altså IKKE DVB-C (kabel) eller DVB-S (satellit).

  • Ok det lyder da trist.. hva kan det ekstra modul så egentlig bruges til??

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hvor mange kanaler bliver der sendt på DVB-T som der skal betales for?..
    Er det ikk noget med at der snart bliver udbut noget nyt på DVB-T har hørt lidt omkring nogle licenser der snart skulle komme..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • kan man få et tv hvor du kan sætte et parabol kort direkte i så? for det lyder da vældig interessant for mig da jeg er ved at bygge til og skal ha nyt soveværelse, vi har nemlig viasat hjemme hos os, jeg er også ret træt af tanken om en ekstra box. Vi har sådan en fjernbetjenings forlænger nu, så vi kan skifte kanaler fra vores nuværende soveværelse, men det virker virkeligt dårligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    kan man få et tv hvor du kan sætte et parabol kort direkte i så? for det lyder da vældig interessant for mig da jeg er ved at bygge til og skal ha nyt soveværelse, vi har nemlig viasat hjemme hos os, jeg er også ret træt af tanken om en ekstra box. Vi har sådan en fjernbetjenings forlænger nu, så vi kan skifte kanaler fra vores nuværende soveværelse, men det virker virkeligt dårligt.


    Jeg kan ikke huske at have set nogle TV med indbygget DVB-S-tuner, men prøv at spørge på http://www.hifi4all.dk , der er sikkert nogen, der ved noget derinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Jeg kan ikke huske at have set nogle TV med indbygget DVB-S-tuner, men prøv at spørge på http://www.hifi4all.dk , der er sikkert nogen, der ved noget derinde.


    Ja jeg var i hifiklubben og se et NAD tv der har alle tre digital tunere indbygget, og ham jeg snakked med derude sagde pænt nej til at man ikke kan bruge Canal Digital og Viasat kort i DVB-S tuneren. Det skyldes noget med at begge udbyderen jo bruger deres eget kodningssystem og det SKAL åbenbart køre med de recievere de sælger.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nogen der evt har hørt noget om de DVB-T licenser som der er sat til udbud eller snart kommer det?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hvad er formålet med og lave tv med kortlæsere hvis kortene alligevel ikke kan bruges i tv'et så man kan slippe for de irriterende boxe?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    hvad er formålet med og lave tv med kortlæsere hvis kortene alligevel ikke kan bruges i tv'et så man kan slippe for de irriterende boxe?..


    Nu er Danmark jo et relativt lille market, så bare fordi de ikke kan bruges i DK med de udbydere vi nu engang har her, betyder jo ikke at ikke kan bruges i andre lande.

  • Dette er korrekt, men nu gør det jo ikke et produkt billigere og smide mere eletronik i det så undrede mig bare hvorfor de er på det danske marked.


    Men selv om jeg nu ikke kan bruge CA-modulet på Samsung M86 serien er den så stadig det bedste valg med hensyn til pris/billed kvalitet??..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW