NVIDIA Geforce 8600 GS 512 MB

  • Er der nogen der ved noget om de kort. Jeg kan måske få sådan et billigt men jeg kan ikke rigtig finde noget konkret om de kort. Det har sidet i en Fujitsu-siemens stationær computer. Er det der kaldes et oem produkt? Hvordan yder det i forhold til 8600GT og 8600GTS. Kom glad og lad jeres viden strømme ud. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman
    Er der nogen der ved noget om de kort. Jeg kan måske få sådan et billigt men jeg kan ikke rigtig finde noget konkret om de kort. Det har sidet i en Fujitsu-siemens stationær computer. Er det der kaldes et oem produkt? Hvordan yder det i forhold til 8600GT og 8600GTS. Kom glad og lad jeres viden strømme ud. :))


    Det yder dårligere end både 8600 GT og GTS... Det er Value udgaven af 8600-serie kortene... Tror ikke det er så vildt desværre... :S Men altså man kan jo også få et 8800 GT som yder MEGET bedre end det der til ca. 1400 kr.. Sååå, men ved ikke hvad pris du har fået på det kort der..?!


    EDIT: hvis det skal være i stedet for dine 2x 7800 GT så tror jeg du bliver slemt skuffet... Så hellere købe et 8800 GT... Det er et kraftigt kort til rimelige penge!


    Linky

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().