8800GT dilemma

  • Har et lille problem med at beslutte mig omkr. køb af 8800GT


    Kan købe et Sparkle til 1.450 afhentet hos multimediaworld (gætter på det er den gamle 65mm referencekøler) og skifte køler til en VF1000, ca. 350 kr. oveni, hvis den larmer for meget.


    eller


    Tage et Inno3D hos shg til 1.625 pp, den findes også en en "wind-cooler" udgave til 1.725 pp... dvs. en anden køler (nogen der ved om den er bedre?). Synes faktisk den ser godt ud i denne wind cooler udgave, 100 ekstra for en bedre køler er sgu i orden med mig.


    http://www.shg.dk


    Nogen der har nogle inputs evt. erfaringer med disse kort?

  • Jeg ville tage det billige, Der følger et spil med til inno3d, gør der vidst ikke til det sparkle.
    Og jeg synes ikke køleren på mit inno3d larmer helt vildt, kun lige når du tænder din pc.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Oh vidste ikke der var forskel på deres kølere. Der fulgte tomb raider anniversary med til. så ikke det fedeste spil.


    jeg tænkte mere på det billige sparkle, Men det fordi jeg ikke vidste at der var flere udgaver af kølere. jeg havde først inno3d oc udgave. Men det crashede hele tiden.


    Edit: Har du link til hvad forskel der er på de kølere? Så jeg lige kunne se hvad mit har

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Det ser ud som om min blæser er større end på nogle af de billeder jeg kan se på nettet af inno3d, Så måske det forskellen.. Men jeg har ikke prøvet at overclocke mit kort, så kan desværre ikke fortælle om det kan klare det. Så du må nok hellere tage det der wind wind cooler, Som du jo også synes ser godt ud


    Edit: Nå ja ok det var størelsen på blæseren. tak for link

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Ja kortet skuffer ihverfald ikke, Jeg overvejer et mere, Og havde da tænkt på det sparkle.
    Men da godt du lige fik fortalt der var forskel på kølere :9xo

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Du mister jo så heller ikke garantien ved at skulle skifte køler selv. Men skriv lige hvordan det kører.
    Jeg har nemlig også tænkt på 2 gigabyte med nogenlunde samme køler (edbpriser.dk) i sli, men tror det vil ødelægge airflow i kabinettet. Men så kender jeg heller ikke de forhandlere så godt som shg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Vil det sige med den nye reference køler?


    ved ikke hvad Albatron har smidt på kortet, da de normalt bruger nvidia's design...


    og kortet er ik komme på Albatron's side endnu.