1

søndag, 20. januar 2008, 14:06

Hej jeg vil bare vide om iPhone er kommet til Danmark. Og hvis den er hvor meget koster den så.

-FredeK

2

søndag, 20. januar 2008, 14:08

Flyttet...

3

søndag, 20. januar 2008, 15:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af fredek
Hej jeg vil bare vide om iPhone er kommet til Danmark. Og hvis den er hvor meget koster den så.

-FredeK

Er den ikke, så derfor købte jeg Touch og fik den jailbreaket!
Klart verdens fedeste gadget!!!

4

søndag, 20. januar 2008, 16:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum

Citeret

Oprindeligt indlæg af fredek

-FredeK

Er den ikke, så derfor købte jeg Touch og fik den jailbreaket!
Klart verdens fedeste gadget!!!

Ok tak....

Og hvad betyder Jailbreak?

Og ved du så hvornår den kommer?

-FredeK

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fredek" (20.01.2008, 16:38)

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

5

søndag, 20. januar 2008, 18:44

Apple iPhone har jeg se i dk til 5900kr ca uden abonnet til, og det er med engelsk menu...

6

søndag, 20. januar 2008, 21:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
Apple iPhone har jeg se i dk til 5900kr ca uden abonnet til, og det er med engelsk menu...

Officielt er den ikke kommet til DK endnu, og spørgsmålet er om den gør det i sin nuværende form (uden 3G). Danmark er et lille marked, så Apple har nok svært ved at finde en udbyder, som vil gå med på Apples krav mht. IPhone.

Telekæden solgte en overgang oplåste IPhones, men det fik Apples advokater sat en stopper for, så pt mener jeg ikke du kan købe den i DK..

7

søndag, 20. januar 2008, 21:24

Ok...
Og Puma så har danmark taget overpris dobbelt så meget som på nettet i USA....

8

søndag, 20. januar 2008, 21:44

Der er kommet en Iphone med 3G og 16gb, men den er ikke til at finde på Ebay..

Btw.. Hvad er jailbreaket? :crazyeyes:

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (20.01.2008, 21:45)

9

søndag, 20. januar 2008, 21:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Der findes endnu ingen 3G IPhone, men det forventes at den bliver lanceret her i løbet af i år.

Citeret

http://www.google.dk/search?q=jailbreak+iphone

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zulu" (20.01.2008, 21:56)

10

søndag, 20. januar 2008, 22:15

Hvis du får fat i en iPhone bør du også væremopmrksom på at der ikke ydes nogen support på dem i andre lande end det land de oprindeligt kom fra.
Jeg vil anbefale at vente - eller købe en touch som kan det samme og er lidt pænere imo, men ikke har en telefon.

11

søndag, 20. januar 2008, 22:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
Hvis du får fat i en iPhone bør du også væremopmrksom på at der ikke ydes nogen support på dem i andre lande end det land de oprindeligt kom fra.
Jeg vil anbefale at vente - eller købe en touch som kan det samme og er lidt pænere imo, men ikke har en telefon.

Er der ikke noget med, at Steve Jobs piber over 3G bruger for meget strøm?
Har leget lidt med en iTouch og det er fandeme en lækker sag. IMO vil det være tåbeligt at købe en iTouch nu, når ingen ved hvornår iPhone officielt lander i DK, og til hvilken pris.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

12

søndag, 20. januar 2008, 22:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Jo, den "officielle" forklaring på hvorfor IPhone ikke har 3G er at det bruger for meget strøm - og det kan Apple da til dels have ret i...

13

søndag, 20. januar 2008, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Jo, den "officielle" forklaring på hvorfor IPhone ikke har 3G er at det bruger for meget strøm - og det kan Apple da til dels have ret i...

Det er bare ikke ret brugbart når det forhindrer telefonen i at eksistere i en masse europæiske lande.. Jeg ved ikke engang om den nogensinde kommer her, jeg ved ikke om der er et EDGE-netværk som sådan i Irland. Og her er Apples europæsike hovedkvarter..

14

mandag, 21. januar 2008, 08:56

Citeret

Betyder groft sagt, at du "haclker" dig til mulighed for brug af 3parts software

15

mandag, 21. januar 2008, 09:14

En af min venner købte end for 2.300 :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.