iPhone I Danmark?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Hej jeg vil bare vide om iPhone er kommet til Danmark. Og hvis den er hvor meget koster den så.



    -FredeK


    Er den ikke, så derfor købte jeg Touch og fik den jailbreaket!
    Klart verdens fedeste gadget!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum



    Er den ikke, så derfor købte jeg Touch og fik den jailbreaket!
    Klart verdens fedeste gadget!!!


    Ok tak....


    Og hvad betyder Jailbreak?


    Og ved du så hvornår den kommer?


    -FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Apple iPhone har jeg se i dk til 5900kr ca uden abonnet til, og det er med engelsk menu...


    Officielt er den ikke kommet til DK endnu, og spørgsmålet er om den gør det i sin nuværende form (uden 3G). Danmark er et lille marked, så Apple har nok svært ved at finde en udbyder, som vil gå med på Apples krav mht. IPhone.


    Telekæden solgte en overgang oplåste IPhones, men det fik Apples advokater sat en stopper for, så pt mener jeg ikke du kan købe den i DK..

  • Der er kommet en Iphone med 3G og 16gb, men den er ikke til at finde på Ebay..


    Btw.. Hvad er jailbreaket? :crazyeyes:

  • Hvis du får fat i en iPhone bør du også væremopmrksom på at der ikke ydes nogen support på dem i andre lande end det land de oprindeligt kom fra.
    Jeg vil anbefale at vente - eller købe en touch som kan det samme og er lidt pænere imo, men ikke har en telefon.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    Hvis du får fat i en iPhone bør du også væremopmrksom på at der ikke ydes nogen support på dem i andre lande end det land de oprindeligt kom fra.
    Jeg vil anbefale at vente - eller købe en touch som kan det samme og er lidt pænere imo, men ikke har en telefon.


    Er der ikke noget med, at Steve Jobs piber over 3G bruger for meget strøm?
    Har leget lidt med en iTouch og det er fandeme en lækker sag. IMO vil det være tåbeligt at købe en iTouch nu, når ingen ved hvornår iPhone officielt lander i DK, og til hvilken pris.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Er der ikke noget med, at Steve Jobs piber over 3G bruger for meget strøm?


    Jo, den "officielle" forklaring på hvorfor IPhone ikke har 3G er at det bruger for meget strøm - og det kan Apple da til dels have ret i...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Jo, den "officielle" forklaring på hvorfor IPhone ikke har 3G er at det bruger for meget strøm - og det kan Apple da til dels have ret i...


    Det er bare ikke ret brugbart når det forhindrer telefonen i at eksistere i en masse europæiske lande.. Jeg ved ikke engang om den nogensinde kommer her, jeg ved ikke om der er et EDGE-netværk som sådan i Irland. Og her er Apples europæsike hovedkvarter..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Der er kommet en Iphone med 3G og 16gb, men den er ikke til at finde på Ebay..


    Btw.. Hvad er jailbreaket? :crazyeyes:


    Betyder groft sagt, at du "haclker" dig til mulighed for brug af 3parts software