Bærbar Til 2500 Kr

  • De billigste computere jeg kan finde, ligger omkring 3.000,-.


    Men ja, Asus eee kommer til Danmark inden længe, og skal nok blive spændende at stifte bekendtskab med.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109
    Hey..!
    min lillebror vil gerne købe en billig bærbar til 2500 kr
    Kan man købe bærbare i den prisklasse og hvor..? :T


    Hvad skal den bruges til?


    Hvis det bare er en surf og office maskine burde det være til at have med at gøre at finde en rimelig brugt maskine til den pris. Hvis du udelukkende gør efter ny - så ville jeg droppe projektet indtil der er lidt flere penge at smide i det.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH
    Læste i avisen at der netop ville komme en bærbar til 2.500 kr. til Danmark, er vist lavet af Asus, den kører dog med Linux... prøv at google den.


    er det ikke den med 7" skærm...det er altså lidt større end en pda....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109
    Han vil spare lidt mer op og købe en der er lidt dyrere


    Hvor meget mere er det så og hvad er hans krav? Der skal i hvert fald smides et par tusinde kroner oveni hvis den skal bruges til noget der bare minder om nyere spil. Til internet- og skolebrug kan man godt få en acceptabel Celeron-maskine til 3000-3500, men når man alligevel er så langt nede i pris, ville jeg hellere se mig om efter en brugt hvor man får en del mere for pengene.