Nye apple bærbare!!

  • Flyttet til Hardware...


    On Topic: Utroligt at de kan formå at lave bærbare der er SÅ tynde nutildags... Jeg ville nok være mest bekymret for hvor solid og robust den egentlig er.

  • Den ser sq flot ud! Men hvis det er for pladsens skyld er det jo ikke så meget ved at den er tyndere .. Men den ser sq godt ud !

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Argh den er så grim det er helt vild. Og hvad sker der lige for at lave en bærbar uden ethernet stik og med kun én USB port :(
    Man kan forøvrigt heller ikke tage batteriet ud. Det er verdens dårligste laptop koncept.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Argh den er så grim det er helt vild. Og hvad sker der lige for at lave en bærbar uden ethernet stik og med kun én USB port :(
    Man kan forøvrigt heller ikke tage batteriet ud. Det er verdens dårligste laptop koncept.


    Man kan faktisk ingenting, nej :)
    Men til gengæld er den lille. Hvis det er det man er til er det et godt laptopkoncept - og der er fantisk en del der har en slags fantasier.
    Jeg synes den ser lækker ud. Jeg glæder mig lidt til at få fingrene i en og se hvor lille den reelt er, sådan når man står med den. Men jeg synes det ser ud til at være en kanon løsning for dem som er til det. Man kan jo købe eksternt dvd-drev, og usb ethernet hvis det er vildt vigtigt. Et eller andet skal de jo ofre for at opnå den størrelse.


    Edit: Forøvrigt skulle Apple eftersigende ville give arbejdet gratis i forbindelse med batteriskift, blot man betaler for batteriet.

  • Min Ti-89 er mindre end det, så jeg fatter ikke hvad man skal bruge den air til. Desuden er den da monster dyr.
    Jeg er tilfreds med min Macbook


    Se at få den iPhone til DK!!!


    Nå ja, og der er heller ik plads til Firewire
    5 timer batteri, det må de sgu gøre bedre. Hvorfor så ik heller vælge Sony, som Jobs alligevel har sagt de har kigget meget efter de sidste år

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker


    Man kan faktisk ingenting, nej :)
    Men til gengæld er den lille. Hvis det er det man er til er det et godt laptopkoncept - og der er fantisk en del der har en slags fantasier.
    Jeg synes den ser lækker ud. Jeg glæder mig lidt til at få fingrene i en og se hvor lille den reelt er, sådan når man står med den. Men jeg synes det ser ud til at være en kanon løsning for dem som er til det. Man kan jo købe eksternt dvd-drev, og usb ethernet hvis det er vildt vigtigt. Et eller andet skal de jo ofre for at opnå den størrelse.


    Edit: Forøvrigt skulle Apple eftersigende ville give arbejdet gratis i forbindelse med batteriskift, blot man betaler for batteriet.


    Jeg er klart til lille, men det betyder altså ikke at man skal skrotte så meget. Bare det at man ikke kan skifte batteri er vandvittigt.
    Jeg har selv en Thinkpad X41 og den er allerede jævn lille, selvom man kan skifte dele i den, og ta batteriet ud. Og ja, apple vil skifte batteriet gratis, det er fint nok. Det hjælper dig bare ikke hvis du skal rejse langt og måske bruge mere end de 5 timer de lover. Det er altså lidt en fordel at kunne have et ekstra batteri med.
    Jeg syntes klart den nye air er et fejl koncept.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Jeg er klart til lille, men det betyder altså ikke at man skal skrotte så meget. Bare det at man ikke kan skifte batteri er vandvittigt.
    Jeg har selv en Thinkpad X41 og den er allerede jævn lille, selvom man kan skifte dele i den, og ta batteriet ud. Og ja, apple vil skifte batteriet gratis, det er fint nok. Det hjælper dig bare ikke hvis du skal rejse langt og måske bruge mere end de 5 timer de lover. Det er altså lidt en fordel at kunne have et ekstra batteri med.
    Jeg syntes klart den nye air er et fejl koncept.


    Det er klart det kan gøres småt med udskiftelige dele, men går man efter det mindste mulige er det bare sådan det er. Jeg synes deres største fejl er at der ikke er nogen firewire-porte (fordi jeg ved hvor meget macbrugere elsker dem), og at der kun er en usb-port. Resten er bare sådan det er.
    Det er ti gengæld i mine øjne temmelig fedt at den har et program der kan bruge et drev i en anden computer. Det er godt lavet imo. Selv om hastigheden er lav..

  • Jeg synes egentlig ikke den er specielt lille.. Den er bare tynd og det gør den jo som sådan ikke mindre.. Forstået på den måde at den jo ikke fylder meget mindre


    Men apple har altid været sådan på det punkt med at man ikke får lov til noget som helst.. Synes jeg sq er for dumt..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Jeg ved at det er lidt of-topic, men det tyder på at lenovo kommer med en lækkert modkandidat til MacBook Air:


    http://epn.dk/teknologi/it/article1238734.ece
    http://www.gizmodo.com.au/2008…es_thinkpad_leaked-2.html


    Designet (hvis man da overhovedet kan stole på det billede) er noget mere konservativt, mens specs ser da meget bedere ud, og uden at gå så meget på kompromi med tilslutningsmuligheder.


    /ask