Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. januar 2008, 21:54

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sensation" (15.01.2008, 21:55)

2

tirsdag, 15. januar 2008, 22:01

Niiiice

En del federe end EEpc eller hva den hed fra ASUS.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

tirsdag, 15. januar 2008, 22:10

Flyttet til Hardware...

On Topic: Utroligt at de kan formå at lave bærbare der er SÅ tynde nutildags... Jeg ville nok være mest bekymret for hvor solid og robust den egentlig er.

4

tirsdag, 15. januar 2008, 22:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Flyttet til Hardware...

Jeg var lidt usikker på hvor jeg sku smide den, men tak for rettelsen.

Mvh Mads :T

5

tirsdag, 15. januar 2008, 22:47

Den ser vild ud! :T

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

6

onsdag, 16. januar 2008, 10:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Flyttet til Hardware...

On Topic: Utroligt at de kan formå at lave bærbare der er SÅ tynde nutildags... Jeg ville nok være mest bekymret for hvor solid og robust den egentlig er.

Lur mig om ikke det er derfor den er i aluminium kabinet ;)

Men FED er den, men for dævlen den er dyr :(

7

onsdag, 16. januar 2008, 14:48

Den ser sq flot ud! Men hvis det er for pladsens skyld er det jo ikke så meget ved at den er tyndere .. Men den ser sq godt ud !

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FonZi" (16.01.2008, 14:50)

8

onsdag, 16. januar 2008, 15:07

Lækker satan. Dog ikke noget der får mig op af stolen. Jeg er mere end tilfreds med det jeg har nu, og lige umiddelbart kan den ikke følge med min MB.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD Green) / Nikon D750

9

onsdag, 16. januar 2008, 15:12

Skulle jeg have nu bærbar ville den være en mulighed... den er lækker... :D

10

onsdag, 16. januar 2008, 17:04

Argh den er så grim det er helt vild. Og hvad sker der lige for at lave en bærbar uden ethernet stik og med kun én USB port :(
Man kan forøvrigt heller ikke tage batteriet ud. Det er verdens dårligste laptop koncept.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fhqwhgad" (16.01.2008, 17:05)

11

onsdag, 16. januar 2008, 17:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Argh den er så grim det er helt vild. Og hvad sker der lige for at lave en bærbar uden ethernet stik og med kun én USB port :(
Man kan forøvrigt heller ikke tage batteriet ud. Det er verdens dårligste laptop koncept.

Man kan faktisk ingenting, nej :)
Men til gengæld er den lille. Hvis det er det man er til er det et godt laptopkoncept - og der er fantisk en del der har en slags fantasier.
Jeg synes den ser lækker ud. Jeg glæder mig lidt til at få fingrene i en og se hvor lille den reelt er, sådan når man står med den. Men jeg synes det ser ud til at være en kanon løsning for dem som er til det. Man kan jo købe eksternt dvd-drev, og usb ethernet hvis det er vildt vigtigt. Et eller andet skal de jo ofre for at opnå den størrelse.

Edit: Forøvrigt skulle Apple eftersigende ville give arbejdet gratis i forbindelse med batteriskift, blot man betaler for batteriet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slacker" (16.01.2008, 18:31)

12

onsdag, 16. januar 2008, 19:33

Min Ti-89 er mindre end det, så jeg fatter ikke hvad man skal bruge den air til. Desuden er den da monster dyr.
Jeg er tilfreds med min Macbook

Se at få den iPhone til DK!!!

Nå ja, og der er heller ik plads til Firewire
5 timer batteri, det må de sgu gøre bedre. Hvorfor så ik heller vælge Sony, som Jobs alligevel har sagt de har kigget meget efter de sidste år

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sukkerfar" (16.01.2008, 19:34)

13

onsdag, 16. januar 2008, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Citeret

Men til gengæld er den lille. Hvis det er det man er til er det et godt laptopkoncept - og der er fantisk en del der har en slags fantasier.
Jeg synes den ser lækker ud. Jeg glæder mig lidt til at få fingrene i en og se hvor lille den reelt er, sådan når man står med den. Men jeg synes det ser ud til at være en kanon løsning for dem som er til det. Man kan jo købe eksternt dvd-drev, og usb ethernet hvis det er vildt vigtigt. Et eller andet skal de jo ofre for at opnå den størrelse.

Edit: Forøvrigt skulle Apple eftersigende ville give arbejdet gratis i forbindelse med batteriskift, blot man betaler for batteriet.

Jeg er klart til lille, men det betyder altså ikke at man skal skrotte så meget. Bare det at man ikke kan skifte batteri er vandvittigt.
Jeg har selv en Thinkpad X41 og den er allerede jævn lille, selvom man kan skifte dele i den, og ta batteriet ud. Og ja, apple vil skifte batteriet gratis, det er fint nok. Det hjælper dig bare ikke hvis du skal rejse langt og måske bruge mere end de 5 timer de lover. Det er altså lidt en fordel at kunne have et ekstra batteri med.
Jeg syntes klart den nye air er et fejl koncept.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fhqwhgad" (16.01.2008, 19:49)

14

onsdag, 16. januar 2008, 20:39

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Citeret

Jeg er klart til lille, men det betyder altså ikke at man skal skrotte så meget. Bare det at man ikke kan skifte batteri er vandvittigt.
Jeg har selv en Thinkpad X41 og den er allerede jævn lille, selvom man kan skifte dele i den, og ta batteriet ud. Og ja, apple vil skifte batteriet gratis, det er fint nok. Det hjælper dig bare ikke hvis du skal rejse langt og måske bruge mere end de 5 timer de lover. Det er altså lidt en fordel at kunne have et ekstra batteri med.
Jeg syntes klart den nye air er et fejl koncept.

Det er klart det kan gøres småt med udskiftelige dele, men går man efter det mindste mulige er det bare sådan det er. Jeg synes deres største fejl er at der ikke er nogen firewire-porte (fordi jeg ved hvor meget macbrugere elsker dem), og at der kun er en usb-port. Resten er bare sådan det er.
Det er ti gengæld i mine øjne temmelig fedt at den har et program der kan bruge et drev i en anden computer. Det er godt lavet imo. Selv om hastigheden er lav..

15

onsdag, 16. januar 2008, 21:28

Se guided tour.

Lækkert design reklamen er genial super lækker computer..

16

onsdag, 16. januar 2008, 22:54

Jeg synes egentlig ikke den er specielt lille.. Den er bare tynd og det gør den jo som sådan ikke mindre.. Forstået på den måde at den jo ikke fylder meget mindre

Men apple har altid været sådan på det punkt med at man ikke får lov til noget som helst.. Synes jeg sq er for dumt..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FonZi" (16.01.2008, 22:56)

17

tirsdag, 22. januar 2008, 11:07

Jeg ved at det er lidt of-topic, men det tyder på at lenovo kommer med en lækkert modkandidat til MacBook Air:

http://epn.dk/teknologi/it/article1238734.ece
http://www.gizmodo.com.au/2008/01/ultral…d_leaked-2.html

Designet (hvis man da overhovedet kan stole på det billede) er noget mere konservativt, mens specs ser da meget bedere ud, og uden at gå så meget på kompromi med tilslutningsmuligheder.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.