P5W DH Deluxe, finder ikke onboard Wireless kort

  • Hej.


    Jeg sidder her og prøver at fixe en computer.
    Jeg tror umildbart det er et driver problem, og kan simpelthen ikke fatte at det ikke virker.


    Bundkortet er et ASUS P5W DH Deluxe, og det er lige købt.


    Jeg har installeret ASUS WIFI- AP Solo, men det finder ikke det trådløse netkort, som er på bundkortet.


    Når jeg kigger under enhedshåndtering figurere der en "PCI Device" som ikke er installeret. Jeg kan ikke tvinge den til at æde driveren, og kan ikke se hvad jeg nu skal gøre. Måske er bundkortet defekt.


    Kan i hjælpe ?

  • Tit er PCi divece dit lyd kort som du skal kører ind via cd. Den kan du ikke kører ind via enhedshåndtering

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • du skal slutte "antennen" til først, og så installere driverne til wifi fra cden...det gør den ikkke selv nej.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    du skal slutte "antennen" til først, og så installere driverne til wifi fra cden...det gør den ikkke selv nej.


    Virker ikke!


    Tror desværre der er et defekt bundkort!


    Har lige prøvet at geninstallere.


    Selve driveren burde ikke registrere hvorhvidt selve modtageren er skruet på bundkortet.