apire 3003 defekt?

  • Jeg har en kollega hvis Acer Aspire 3003wlmi ikke virker mer. Når man sætter strøm til den lyser batteri lampen 3 eller 4 gange, men den nægter at starte. er den bare helt færdig eller er der noget, man kan gøre?

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    Jeg har en kollega hvis Acer Aspire 3003wlmi ikke virker mer. Når man sætter strøm til den lyser batteri lampen 3 eller 4 gange, men den nægter at starte. er den bare helt færdig eller er der noget, man kan gøre?


    Hmm har han haft problemer med start knappen?? Mine forældre har en Aspire 3003lci som ikke ville starte fordi at start knappen var fucked...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • det tror jeg ikke er problemet. når der er BÅDE batteri og net strøm til maskinen blinker batterilampen cirka 1 sec efter man har trykket på start. det sker ikke når batteriet er taget ud. så sker der bare ingenting

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Hej.


    Jeg syntes det lyder lidt som om din strømforsyning/netadapter er kaput.
    Det at lampen lige blinker en gang, når batteriet er monteret, er nok den minimale smule reststrøm der er på batteriet, og at intet sker når batteriet er tage ud. Prøv hvis du kan, at sætte en anden adapter til.
    Det kan også være en dårlig forbindelse i strømstikket i selve pc'en, prøv at vrikke med stikket, for at se om der sker noget, eller bundkortet der er stået af. :( . Hvis det er bundkortet, kan det ikke betale sig at reparere. Ja knap nok at få en ny adapter, der let koster 500 kr. Der kan måske findes en brugt. Hvis man ikke selv kan reparere sin bærbare, skal den ikke være ret gammel, før det ikke kan betale sig at reparere. Håber du kan bruge mine ideér


    Mvh.