logon kode

  • min pc er begyndt at spørge efter logon kode, problemet er at jeg ikke kender den, hvordan fjerner jeg den da jeg ikke kan få startet op da jeg bliver stoppet da jeg ikke kender koden.

  • er det til dit windows den spørger eller?


    Og hvilket windows er det evt?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mons
    min pc er begyndt at spørge efter logon kode, problemet er at jeg ikke kender den, hvordan fjerner jeg den da jeg ikke kan få startet op da jeg bliver stoppet da jeg ikke kender koden.


    hent Hiren's bootdisk (ligger på mange bittorrent sider og er gratis). Derpå ligger et program der kan gå direkte i windows' SAM fil (filen med alle passwords) og nulstiller den. Derefter vil den ikke bedde om password


    Programmet hedder Active Password Changer og virker på NT/2k/XP/2003 og vista, og her kan du lave passwordet om UDEN at du skal ind i windows


    sørg også for at få fat på hiren's boot disk 9.3, det er den seneste udgave.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200